sobota, 1 sierpnia 2020

Upominkowe bransoletki

Zwykle przy poszukiwaniach pomysłów na konkretną pracę, wpada w oko coś innego i fajnego.
Tak było tym razem.
Przy okazji przeglądania na Pinterest frywolitkowej biżuterii, wpadła mi w oko prosta bransoletka (klik) z koralikami po środku.
Były tam też kolczyki, ale te nie były mi potrzebne, więc przyjrzałam się bransoletce.
Nie znalazłam autora ani schematu, więc wykonałam na podstawie fotografii.
Do wykonania bransoletki została zastosowana metoda kółek odwróconych - to informacja dla frywolitkujących.
Uznałam, że jest to prosty sposób wykonania delikatnej bransoletki i... wykonałam ich cztery. :)))


Pierwsza, którą wykonałam, poleciała do adresatki z rodziny.


Tu dokładniej widać kolor i kształt bransoletki.


Tak przyjemnie robiło się tę bransoletkę, że postanowiłam zrobić jeszcze takie trzy - na upominki dla blogujących koleżanek, które napisały komentarze w okolicy szczególnych wskazań licznika odwiedzin w drugim blogu - pisałam TUTAJ.

Ciemno-turkusowa


Seledynowa


Żółta


Sesja kwiatowa odbyła się na moich pelargoniach, o których napiszę w drugim blogu.
Na tym nie koniec, bo powstają kolejne bransoletki - wpadłam w trans. :)))))))

Dwa lata temu były popularne bransoletki, zwane "Celebrytkami" i także narobiłam ich sporo - pisłam TUTAJ oraz TUTAJ, a także TUTAJ i jeszcze TUTAJ.
Czasami do nich wracam.

18 komentarzy:

  1. Cudowne, seledynowy moja, serdeczne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Zastanawiałam się, czy seledyn spodoba Ci się, ale skoro masz działkę i mnóstwo kwiatów, to każdy odcień zieleni jest Tobie bliski. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajne frywolitkowe bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne frywolne bransoletki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne no i frywolne;)
    świetnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, delikatne, subtelne, kobiece!!! Idealne do letnich stylizacji :). Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne są wszystkie a zwłaszcza ta którą dostałam Dziękuję bardzo jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Miło mi bardzo, że bransoletka przypadła Ci do gustu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Sliczne te bransoletki! Bardzo ladne - szalenie mi sie podobaja!
    A ja, po dosc dlugim czasie bez robotek, zaczelam cos na szydelku.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Miło, że podobają się Tobie. :)
      Czekam na Twoją pracę szydełkową.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczne i takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze, delikatne, pełne wdzięku bransoletki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń