czwartek, 4 marca 2021

Koronkowa zabawa - miesiąc 2

Do zabawy u trzech Dziewczyn: Ani, Justyny i Oli w drugim miesiącu zabawy zrobiłam kolejne dwie śnieżynki. 
 
Pierwszą śnieżynkę wykonałam według schematu znalezionego na Pinterest, ale ponieważ nie był dokładny i wymagał odcięcia nitek po pierwszym okrążeniu, wprowadziłam taki myk, który pozwolił uniknąć ucinania nitek.
Tylko, że przez ten myk zrobił mi się luźniejszy łuk w środku śnieżynki.
Jak będę robić jeszcze śnieżynki według tego wzoru, muszę w tym miejscu bardziej uważać.
 

Druga śnieżynka powstała na zasadzie: robię pierwsze okrążenie i myślę, co zrobić w następnym...
Gdy robię drugie okrążenie, myślę, czy będzie ono ostatnim, czy dorobić jeszcze jedno.
Tym razem praca zakończyła się na drugim okrążeniu, a powstała śnieżynka jest większa od tej pierwszej.
 
 
Jeszcze obie śnieżynki razem i zgłoszenie leci do żabki u Ani.
 

 I tradycyjnie banerek zabawy.


32 komentarze:

  1. Prześliczne frywolitki, pięknie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne i pełne uroku śnieżynki, Splociku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te śnieżynki.
    Robiąc tak po trochu, cały rok, można mieć cały stos na święta!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hrabino - dziękuję :)
      Robiąc po dwie miesięcznie, uzbiera 24 szt., a w kuferku świątecznym, jest ich już kilka razy tyle. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne obie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne obie śnieżynki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Przepiękny frywolitkowy śnieg :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Twoje frywolne gwiazdeczki a ja się na tym kompletnie nie znam, i nie zauważyłam żadnych lużnych łuczków. Dla mnie jest idealnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, że ty nie jesteś frywolitkowa, ale może kiedyś będziesz.
      Ja przez wiele lat nie zabierałam się za frywolenie, chociaż frywolitka nie była mi obca.
      Po prostu, wolałam druty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczne śnieżynki. Będzie piękna choinka i można też kogoś
    obdarować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne śnieżynki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne śnieżynki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne sa te śnieżynki, frywolitkowe bardzo mi się podobają. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wzorki, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne śnieżynki stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń