sobota, 4 listopada 2023

Jajka w koronkach do zabaw wielkanocnych

Tym razem przygotowałam 3 jajka ubrane w koronkowe (frywolitkowe) koszulki w ramach dwóch zabaw wielkanocnych - Pascha 2023-2024 oraz Od WN do WN

Jajka są wielkości 8 cm i koszulki dość szybko udało się skończyć, bo na działce coraz mniej pracy dla mnie, resztę ogarnia Ktosiu, a ja w tym czasie mogę trochę posupłać.


Skorzystałam z ładnej pogody, gdy w połowie października jeszcze ostatnie wrzosy kończyły kwitnienie i zrobiłam jajkom fotkę.

A tak prezentują się indywidualnie.


Ta koszulka wykonana jest tym samym wzorem, co żółta, tylko założyłam ją odwrotnie - co w żółtej jest na dole, to w seledynowej jest na górze.


Ta koszulka jest trochę inna od dwóch powyższych


Jajeczka ubrane lecą do zabaw wielkanocnych:

- u The Primitive Moon

- u Katarzyny

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Piękne frywolitkowe jajka! Cudownie prezentują się we wrzosach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle frywolitka górą, przepiękne.U siostry ponownie kwitnie lawenda.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      U mnie nie miała szans, bo ją przycięłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Nieustannie podziwiam splociku Twoje "supłanki". Jajka są śliczne i świetnie im we wrzosach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Po wrzosach zostało tylko wspomnienie na rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. mnie się najbardziej podoba ta niebieska koszulka a z tych wyżej to ta seledynowa. Chyba ubranie jaja do góry nogami jest ładniejsze. Fajnie że tymi koszulkami zaliczyłaś dwie zabawy. Generalnie wszystkie są super !! Zresztą frywolitki nie umiem więc mnie się tam podobają wszystkie prace w tej technice !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      To są kolory, które lubi Koleżanka, a jajka są dla Niej.
      Takie odwrotne założenie koszulki sprawia, że wzór wydaje się inny.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jak zwykle jesteś niezawodna i pokazujesz ślicznie ozdobione jajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudne jaja;) mnie jak już wiesz frywolitka zachwyca niezmiennie, tylko żal że nie mam już na nią czasu, ale jak śpiewa Chylińska "kiedyś do ciebie wrócę";) nucę sobie ostatnio bardzo często:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Wiem, że lubisz frywolitkę, ale wiem, że więcej potrzebujesz pracy z drutami i wieczorami pewnie one zajmują Twój czas.
      Nie będę więc proponować Ci wieczorów frywolitkowych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Hoho! Myślałam, że tu Boże Narodzenie na horyzoncie, a tu już widzę, że i Wielkanoc! ;-) A serio, to bardzo zgrabne te szydełkowe cuda u Pani. Poziom techniczny poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mej - dziękuję :)
      To nie są koronki szydełkowe, a frywolitkowe - taka mała różnica. :)
      Proszę nie zwracaj się do mnie "Pani", bo duchem czuję się młodo, chociaż latek sporo mam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. I tak człowiek uczy się całe życie. Dotychczas żyłam w przekonaniu, że frywolitki wykonuje się na szydełku:-D Muszę zgłębić tę dziedzinę. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Mej - tak, uczymy się całe życie i zawsze trafiamy na coś nowego.
      Frywolitke można wykonywać także szydełkiem, ale ja wolę czółenka; szydełkiem mi nie wychodziła.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku śliczne te ubranka jajek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku bardzo udane ubranka na jajka - mi osobiście podobają się te w wyrazistych kolorach. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Na wielkanocne jajka pasują wszystkie kolory pastelowe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Jajeczka mają świetne ubranka.

    OdpowiedzUsuń