sobota, 16 czerwca 2018

Podjęłam decyzję o przeniesieniu się tu całkowicie

Wahałam się od długiego czasu i nie mogłam podjąć ostatecznej decyzji.

Po prawie trzynastu latach pisania w jednym miejscu, postanowiłam jednak przenieść swoje wpisy w nowe miejsce, pod nowy adres internetowy.

Treść pozostaje niezmienna, zmienia się jedynie adres.

Dziękuję, że zaglądaliście pod adres http://oczka.blox.pl, czytaliście, komentowaliście.

Będzie mi miło, jeśli równie chętnie rozgościcie się tutaj, w moim nowym miejscu.

Mam problem z komentarzami, bo nie dało się ich przenieść razem z wpisami, a są one dla mnie bardzo cenne, dlatego znajdę sposób, by je przyłączyć do odpowiednich wpisów.

Wyjaśnienie odnośnie zdjęć.
Wszystkie zdjęcia wykorzystane pod starym adresem, a pochodzące z mojego archiwum, opatrzyłam nowym adresem i dlatego mają podwójny adres.

Dalszy ciąg o przenosinach

4 komentarze:

  1. Miłego blogowania w nowym miejscu życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Mam zamiar czuć się tutaj dobrze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Podziwiam Cię za ogrom pracy, jaki musiałaś podjąć w związku z przenosinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ninko - jeszcze trochę pracy przede mną.
    Okaże się, czy było warto, ale jestem dobrej myśli.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń