piątek, 20 października 2023

Frywolitkowe śnieżynki do przysłowia

Na październik, w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo..., zaproponowałam przysłowia, które przypominam.

1. Książek, jak i przyjaciół powinno być niewiele, ale za to dobre.
2. Wóz odpoczywa zimą, sanie latem, koń nie odpoczywa nigdy. 

W drugim blogu można zobaczyć zakładki do książek, które wyszywam krzyżykami do różnych zabaw.
Mogłam wykonać frywolitkową zakładkę i przypisać ją do słowa z pierwszego przysłowia.

Jednak skupiłam się na części drugiego przysłowia koń nie odpoczywa nigdy, bo w zasadzie moje ręce nie odpoczywanigdy
O tym wspomniałam również we wpisie w drugim blogu - TUTAJ.

Ponieważ zimowe święta BN zbliżają się dużymi, a za chwilę wielkimi krokami, to najwyższy czas zająć się świątecznymi ozdobami.
Powstały więc śnieżynki - na razie cztery, ale na tym nie koniec.

Przedstawiam pierwsze tegoroczne śnieżynki, w których na środki użyłam plastikowe kółeczka. 

W zasadzie ta powstała jako druga, ale fotki tak dziwnie wstawiły się.


Te śnieżynki minimalnie różnią się, ale będą w różnych domach, więc różnicy nikt nie zauważy.


Tę śnieżynkę wykonałam jako pierwszą.


I wykonałam ją jeszcze raz.


Śnieżynki wędrują do galerii zabawy - TUTAJ


I jeszcze banerek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Kolejny raz napisze, bajeczne i przepiekne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatne śnieżynki. Będą wspaniałą ozdobą świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje frywolne śnieżynki i faktycznie Twoje ręce tak jak koń nie odpoczywają nigdy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Przy pracujących rękach i głowa musi pracować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. No masz, dopiero co napisałam, że mam pustkę w głowie, a dzięki Tobie już wiem jak ogarnąć zabawę, jak to mówił klasyk, "warto mądrego posłuchać" (tu poczytać:) wszystkie śnieżynki rewelacyjne!! podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      No widzisz, jak niewiele trzeba, by pustka z głowy zniknęła. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. super!
    Bardzo mi się podobają frywolitki, ale nigdy nie ogarnęłam tej techniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu - dziękuję :)
      Kilka lat temu wróciłam do tej techniki, gdy Koleżanka poprosiła, by ją nauczyć supłania nitek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Super śnieżynki. W sumie ta jesień zaraz minie i będzie można już zimowo stroić dom - a śnieżynki są do tego idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      W sklepach już są ozdoby świąteczne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne te śnieżynki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze u Ciebie piękne frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIękne prace. Frywolitka jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze frywolitkowe śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń