środa, 24 lutego 2021

Frywolna bransoletka

Któregoś dnia natknęłam się na czółenka z resztką nitki cieniowanej i zadałam sobie pytanie, co z tym fantem zrobić (?) 
Coraz bliżej wiosna, coraz bliżej do zrzucenia kurtek i długich rękawów.
Pomyślałam, że może tę resztówkę wykorzystam na wykonanie prostej bransoletki.
Pod rękę wpadły też koraliki, więc czemu ich nie wpleść w te niteczki...

Tak od supełka do supełka, a między nimi koraliki... i powstała taka sobie bransoletka. 

 
Jakże inaczej aparat odbiera kolory, gdy położy się fotografowaną rzecz na innym tle.
Kolor bransoletki jest bardziej prawdziwy na fotce wyżej.


Na czółenkach już jest inny kolor nitki i będą kolejne drobiazgi na wiosenny i letni czas.
 

16 komentarzy:

  1. i miałaś Splociku świetny pomysł- taka bransoletka zawsze się przyda:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Pewni będzie upominkiem kiedyś, na razie poleży w szufladzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jaki by ten kolor nie był bransoletka jest cudna!! szkoda że ja kompletnie niebiżuteryjna jestem. Świetnie się będzie prezentować na ręce przy wiosennych ubraniach. Podziwiam zawsze wszystkie frywolne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna. Ma wspaniałe kolorki i delikatny wzór. Dobrze wykorzystałaś resztki nici :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczna, w cudnych kolorach :-) Doda uroku wiosennej garderobie :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spontaniczne projekty maja w sobie to cos...
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - projekty tworzone pod wpływem chwili zabierają pewnie część emocji, jakie w danej chwili tkwią w wykonawcy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. PS
    Widoki byly piekne, Splociku, ale zdjecia robione telefonem sa po prostu kiepskiej jakosci - nie mam jakiegos wypasionego smartfona...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - moje pytanie spowodowane było tym, że z innych wypadów było więcej niż dwie fotki.
      Rozumiem sprawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajna bransoletka i kolorki ciekawe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetto - dziękuję :)
      Bransoletka jest prosta i jedyną jej ozdobą są koraliki oraz cieniowana nitka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Super połączenie frywolitki i koralików z cieniowaną nitką. Podoba mi się taka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń