piątek, 5 lutego 2021

Dziane igielniki

Przygotowując lekcję 2 (TUTAJ) do zabawy C&K u Reni, wykonałam próbki wariacji na temat splotu ryżowego podstawowego. 
Resztek włóczek mam trochę, więc nie musiałam próbek pruć.  
Ponieważ nie prowadzę zeszytu - pomocnika do zapisywania wzorów i informacji o wykonywaniu wyrobów, postanowiłam te próbki jakoś zagospodarować.
 
Najczęściej wykonywane są igielniki haftowane na kanwie lub płótnie. 
Kiedyś już zrobiłam igielniki z włóczki, ale było to dawno temu, więc pomyślałam, że odświeżę temat.
Zrobiłam je na drutach  (TUTAJ) i szydełkiem (TUTAJ).
Teraz nadarzyła się okazja, by temat powrócił i z próbek ryżowych powstały dwa igielniki.
 
Pierwszy igielnik  ma z jednej strony ryż podstawowy, 


a z drugiej strony ryż podwójny pionowy. 

 
Drugi igielnik, z jednej strony ma ryż podwójny poziomy, 
 
 
a z drugiej strony - ryż poczwórny.
 
 
Dwa igielniki z czterema różnymi stronami.
 

Igielniki wraz z opaską wykonaną na potrzeby lekcji C&K wysyłam do Reni.
 
 
Inne światło podczas wykonywania zdjęć sprawiło, że opaska wygląda, jakby wykonana była z innej włóczki niż igielniki.
To jest dokładnie ta sama włóczka, a jej kolor bardziej zbliżony jest do koloru opaski.

I banerek zabawy.
 





26 komentarzy:

  1. Piękny pomysł, praktyczne rzeczy tak jak lubię, ja już też finiszuję w lekcji nr 2.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Szkoda było pruć, gdy pełno kłębków w pudle.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Świetny pomysł na wykorzystanie próbek wzoru- na pewno się przydadzą i zmniejszą ilość zapasów;) Bardzo dziękuje za przygotowanie tematu i świetnych prac:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Przyjemność po mojej stronie. :)
      Jak podrzucisz następny temat, to przygotuję może coś ciekawszego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Świetne są i super miałaś pomysł Splociku :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo dobry pomysł na wykorzystanie próbników! I akurat wszystkie strony "ryżowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci poszło Splociku. U mnie część szydełkowa dobiega końca ale ta tą drutową to pewnie będę dziubać do końca miesiąca.
    Fajnie zagospodarowałaś te próbki. Igielników nigdy dość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiesz, jak już były próbki, to szkoda było je pruć, więc wymyśliłam igielniki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo ładne drobiazgi i opaska śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykorzystanie próbek - nic się nie zmarnuje :)
    Podobają mi się takie igielniki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Igielników nigdy dość i mogą też być dodatkiem do upominku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bardzo pomysłowe! I na pewno przydatne! Bardzo podobają mi się Twoje igielniki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Miło mi, że podobają się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetna opaska, a igielnik... muszę sobie taki zrobić:)
    Fajny pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne drobiazgi! Niesamowice starannie dopracowane!
    Sledze zabawe i choc nie mam czasu by zadeklarowac udzial, to jeden ze spolow wpadl mi w oko i ... cos powstalo. Jak zrobie zdjecia, to pokaze!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - zapisać się możesz w każdej chwili dodając link swojej pracy do żabki u Reni.
      Już czekam na to, co powstało. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń