czwartek, 23 sierpnia 2018

Nadal bransoletki, ale..

Robię nadal te zaraźliwe bransoletki, ale tym razem dorobiłam do nich kolczyki i teraz mam dwa kompleciki z przeznaczeniem... nie dla mnie. :)))

Do tej bransoletki zrobiłam kolczyki - kwiatki.
Między koralikami środkowymi, a tymi na obwodzie, są łuczki, tyle, że czarny kolor jest bardzo niewdzięczny do fotografowania i trudno pokazać detale.
Musiałabym bardzo mocno rozjaśniać, a i tak nie dałoby to dobrego efektu.


Do drugiej bransoletki wykonałam kolczyki, które są po prostu fragmentem samej bransoletki.
Przyznam, że ten drugi komplet bardziej mi się podoba.
 
 
Na tych dwóch kompletach nie skończyłam i robi się następne coś, ale skończyły się zapięcia ( w pasmanterii też) i muszę poczekać na dostawę, być może po niedzieli. 

10 komentarzy:

  1. Oba komplety są super, mają fajne wzory, kształty. Mi osobiście ten pierwszy bardziej wpadł w oko ze względu na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Kolory wybieram takie, jakie aktualnie mam nici i koraliki, a co mi wyjdzie, to okaże się w następnych notkach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczne i bransoletki i kolczyki. Wzorek jest uroczy, a wykonanie bardzo staranne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Gdyby nie Ty, pewnie ich by nie było, ale zaraziłaś mnie, więc robię i robię... :)))))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Coś mi mówi, że będzie dłuższa seria... kolczykowo-bransoletkowa...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - coś Ci dobrze mówi.
      Jednak nie wiem, czy będzie to dłuższa seria, ponieważ za parę dni, w zabawie frywolitkowej, pojawi się nowe zadanie, z którym pewnie będę się zmagać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Widzę,że wciągnęła Cię biżuteria. Chyba fajnie sie robi, no i cieszy gdy ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - akurat ten wzorek się robi bardzo przyjemnie, dlatego tak trudno oderwać się od niego, a biżuteria to tak przy okazji. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń