wtorek, 18 września 2018

Komplecik biżuterii frywolitkowej

Zanim wyćwiczę temat zadany przez Justynkę w lekcji nr 13, tj. Łuki, łuczki, bloczki, to jeszcze pokażę komplecik, jaki wykonałam ostatnio.


Zaczęło się oczywiście od znanej bransoletki "Celebrytki", a innych wykonanych bransoletkach tego typu, pisałam w ostatnich notkach.


Potem doszły kolczyki wisiorki, jak w przypadku dwóch innych kompletów bransoletkowo - kolczykowych.

Poszłam za ciosem i wykonałam jeszcze drugi komplet kolczyków.


Ale ciągle mi czegoś było mało, więc zrobiłam coś dłuższego, nadającego się do zapięcia na szyi.
Powstał delikatny naszyjnik.


Zapraszam na moją TRZYNASTKĘ - potrwa do końca września 2018r.

4 komentarze:

  1. Śliczny komplecik, teraz już taki "na bogato" Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Tak chciałam nieco "rozwinąć" bransoletkę :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Cudowny komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń