poniedziałek, 2 lutego 2009

Golf ocieplacz


Zapowiedzi powrotu zimy sprawiły, że otrzymałam mężowskie zamówienie na "szyjogrzeja".
Ponieważ po skończeniu swetra zostało trochę włóczki uznałam, że może golf ocieplacz taki melanżowy zrobić.
Pomysł został zaakceptowany.

Dwie sprawy - problem, o którym pisałam ostatnio oraz mąż chory z wysoką temperaturą, nie nastrajały do robótek.
Jednak musiałam się czymś zajmować, by nie zbzikować.
Pozaczynałam więc kilka robótek, w tym trzy na drutach.
Jedną z nich był właśnie golf - ocieplacz.

Zrobiłam go metodą, którą zastosowało już  kilka blogowiczek, czyli od góry i raglanem.


Niestety, jednego koloru włóczki było mniej, więc karczek z tyłu został znacznie skrócony.


Jednak, taka wersja została sprawdzona przez użytkownika i oceniona jako golf super-grzej.
Znaczy - cel został osiągnięty.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    persjanka
    2009/02/02 20:54:35
    sliczny golf..a jak pasuje do swetra meza..przeciez moze nosic w komplecie..choc tak czy siak napewno zda egzamin grzewczy...a ty mozesz byc zadowolona bo wloczke wykorzystalas do cna..pozdrawiam ania
    -
    jolcia_78
    2009/02/02 20:58:01
    Bardzo sympatyczny i użyteczny element garderoby!
    Pozdrawiam Cię Splociku :))
    -
    tayton
    2009/02/02 21:46:01
    Bardzo piękny ten szyjogrzej, funkcjonalny i w zestawie ze swetrem dodatkowo chyba twarzowy :-)
    -
    splocik
    2009/02/03 13:35:43
    Persjanka - dzięki :) Jestem zadowolona, że przynajmniej jeden kłębuszek nie będzie zalegał.

    Jolcia - dziękuję :) Zważywszy, że mąż nie lubi swetrów z golfem, takie zamówienie (drugie) na osobny golf, bardzo mnie cieszy, bo w Jego przypadku golf skuteczniej ociepla niż szalik.

    Tayton - bardzo dzięki :) Ano, twarzowy i pod kolor oczu :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: dusia292,
    2009/02/27 19:48:53
    prosz moze ktos wie co i jak jest dla leworecznych nauki na drutach bo ty na stronce jest dla prawusow tylko
    -
    splocik
    2009/03/03 13:55:08
    Dusia - na ten temat napisałam w „Kombinacjach na trzech oczkach”
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Beata,
    2016/10/26 06:38:00
    Witam, jestem zachwycona Pani golfem ocieplaczem czy mogłabym prosić o wzór, żeby swojemu chłopakowi też sprawić właśnie taki?
    -
    splocik
    2016/10/26 14:44:50
    Beato - dziękuję za miłe słowo. :)
    Pewnie wpadłaś tu skierowana wyszukiwarką i nie wiesz, że ja robię wiele rzeczy z pamięci, bez opisu, czy schematu.
    Sama też bardzo, bardzo rzadko wykonuję schematy bądź opisy moich robótek.
    W sieci jest sporo informacji o takich golfach - szyjogrzejach, więc na pewno znajdziesz opis wykonania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń