piątek, 30 stycznia 2009

Z małym opóźnieniem - skończony


Pod choinką (jak pisałam wcześniej) znalazł się prezent, który wzbudził sporo śmiechu, ponieważ był niekompletny i ze szczególną karteczką - tekst przemilczę.
Było jednak zaskoczenie i radość, a to chyba liczy się najbardziej.

Gdy wyrób został ukończony i zdjęcie przygotowane do umieszczenia w zasobach, straciłam kontakt z edycją własnych blogów, ale o tym nie będę teraz pisać.

Jak pisałam, poszukiwania brakującej włóczki spełzły na niczym, a właściwie na kupieniu bardzo zbliżonego koloru.
Nie zmartwiło mnie to zbytnio, wszak w przy złączeniu dwóch nitek różnego koloru, odcień jest praktycznie niezauważalny.
Może, gdyby włóczka była idealnie taka sama, rękawy miałyby inny wygląd, ale w takim przypadku wykonałam je w całości jako melanżowe.

Sweter na człowieku już się sprawdził i został pozytywnie oceniony - jest ciepły.

Do wykonania tego swetra zastosowałam najprostszy sposób uzyskania plastycznej faktury.
Wykonywałam na tle oczek prawych określone wzorki z oczek lewych, dzięki czemu powierzchnia swetra nie jest gładka.

W zbliżeniu wygląda to tak: 

I nawet słoneczko pięknie świeciło wtedy, gdy robiłam fotkę. 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    violetta666
    2009/01/30 18:47:33
    sweterek jest super :))
    lubię tu do Ciebie zaglądać i czytać
    pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    hrabina.ee
    2009/01/30 20:09:00
    I najważniejsze, ze robótka dotarła do szczęśliwego, bardzo ładnego zakończenia!
    Cieszę się, ze wróciłaś, że udało się wszystko odkręcić:)
    Anka
    -
    Gość: Motylek73,
    2009/01/30 22:06:13
    Splociku, podziwiam jak potrafisz wybrnęć z każdej, wydawałoby się patowej sytuacji. Brawo!
    -
    tayton
    2009/01/30 23:32:30
    Fajnisty sweter!
    Cieszę się, że znów jesteś, lubię i Ciebie bywać :-)
    -
    persjanka
    2009/01/31 08:24:28
    swietny ten meski swetr..i to polaczenie wloczek nadaje mu orginalnosci...a jesli cieply to juz ma wszystkie zalety jakie powinien miec meski swetr..pozdrawiam ania
    -
    splocik
    2009/01/31 16:48:53
    Violetta666 - dziękuję :) Ja też się cieszę i będzie mi miło nadal Cię gościć :)

    Hrabina - dzięki :) Robótka musiała być skończona, nie było wyjścia :) Też się cieszę, że jestem tu znów.

    Motylku - dzięki, ale są sytuacje, w których wątpię w to, czy potrafię wybrnąć.

    Tayton - dzięki :) A ja lubię, gdy mnie odwiedzasz :)

    Persjanka - dziękuję :) Potrzeba, matką wynalazków - znasz to przecież. Właśnie tak powstał pomysł na górną część swetra.

    OdpowiedzUsuń