środa, 4 lutego 2009

Serwetka na candy - robi się

Jak pisałam wcześniej, w pewnej chwili miałam rozpoczęte trzy robótki na drutach.
Jedną z nich już przedstawiłam - to golf ocieplacz.
Druga (niewielka) też skończona - w tej chwili schnie.
Trzecia  jeszcze jest na drutach.

Jeszcze przed chwilą była na trzech drutach, a teraz już na żyłce.
Zostało mi kilka okrążeń, potem pranie, usztywnienie i będzie gotowa do prezentacji.

Serwetka, bo o niej mowa, już ma przeznaczenie - na mój Candy Blog

Zdjęcie zrobione przy świetle sztucznym nie oddaje prawdziwego koloru.
Właściwy kolor nici, to biały z metalizowaną, złotą nitką.
Na obecną chwilę serwetka wygląda tak:

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    pikselka
    2009/02/04 09:51:04
    Uch, będzie piękna! Zgłosiłam się do zabawy i bardzo chciałabym ją wygrać, bo serwetki szydełkiem wychodzą mi piękne, ale na drutach nie wyszła mi ani jedna :-(
    Na drutach umiem tylko ciuszki...
    -
    szydelkowo-and-more
    2009/02/04 11:01:55
    No, pięknie sie zapowiada ! , oczywiście, i ja sie zapisałem :)

    Przemek (www.szydelkowo.bloog.pl)
    -
    splocik
    2009/02/04 14:48:39
    Pikselka - może to będzie Twój dzień? Zastanawiam się tylko, czy pokazać ją gotową, czy pozostawić jako niespodziankę?

    Przemku - staram się, by była piękna, życzę szczęścia

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    tayton
    2009/02/04 18:36:51
    Splociku znów szalejesz. Te Twoje drutowe serwetki powalają mnie na kolana. Ja już kilka razy próbowałam (raz nawet przypominało to zaczątek serwetki) ale mam "koślawe" ręce.
    -
    splocik
    2009/02/04 19:15:22
    Tayton - możesz mieć tę serwetkę przy odrobinie szczęścia - kliknij link do mojego Candy i zgłoś się do zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    xavierra
    2009/02/05 17:18:41
    To musi być szalenie trudne, a serwetka na pewno będzię piękna :)
    -
    splocik
    2009/02/05 19:40:34
    Xavierra - z początku są trudności, tak jk z każdą dziedziną, którą zaczynamy poznawać. Później jest coraz lepiej.
    Pozdrawiam ciepło.a

    OdpowiedzUsuń