niedziela, 16 kwietnia 2023

Będzie komplet - element nr 1 i nr 2

Przyszła wiosna, trochę kapryśna, ale jednak.
Potem będzie lato, ale to żadna nowość, bo po wiośnie zwykle bywa lato/:)
Dawno nie robiłam bransoletek, a że wszystkie rozeszły się w różne strony świata, wróciłam teraz do nich. 
Bransoletka, która mi została ma większe, perłowe koraliki - takie z jednym rzędem korali już robiłam wcześniej - TUTAJ.


Do tej, która mi została, do kompletu wykonałam drugą bransoletkę, szerszą z podwójnym rzędem korali.

Na razie w komplecie są dwie bransoletki, ale to nie koniec, bo kombinuję coś jeszcze, ale o tym jak będzie gotowe. 


Bransoletki posyłam zo zabawy u Reni.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetny pomysł, bardzo inspirujący, bransoletki wyszły super :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie ręcznie robione bransoletki, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są obie bransoletki, te perełki dodają jej tyle wdzięku kobiecego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są takie delikatne a koraliki czynią je bogatymi ,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są obie:) a Twoje bransoletki robią furorę u koleżanek Lili;) Dziękuje za udział w zwabie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      O, cieszę się bardzo, że się podobają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Szczególnie podoba mi się bransoletka z podwójnymi koralikami no i moje ulubione różowe kolorki.Pewnie do kompletu będą kolczyki.Czy bransoletki usztywniasz ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Może niedługo okaże się, co będzie w komplecie. :)
      Bransoletek nie usztywniam, frywolitka sama w sobie jest sztywna
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo ładne bransoletki. Frywolitka zawsze zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bransoletki :) Ciekawa jestem co jeszcze będzie do kompletu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Niech to będzie niespodzianka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo ładne bransoletki i w sam raz na wiosnę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne obie bransoletki, szkoda że ja nie nosze biżuterii , tak już mam od dzieciństwa. A perłowy kolor też lubię, zawsze jak już sobie coś kupowałam z kosmetyków ( lakier do paznokci, szminkę ) to zawsze musiały być perłowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane bransoletki. Jak zwykle Twoje frywolitki zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają te branoletki! Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze frywolitkowe bransoletki. Pozdrawiam i życzę udanego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Wspaniałe frywolitkowe bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem co tam wykombinujesz do kompletu do tych bransoletek. Fajny pomysł z wkomponowaniem koralików.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Coś kombinuję, oczywiście bez schematu. :)
      Sama do końca nie wiem, jaki będzie efekt i boję się, że będzie jak z tą trójkątną ramką z makramą, z której nie jestem zbytnio zadowolona.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń