czwartek, 20 kwietnia 2023

Dekoracja moja nr 4 - drewno i sznurek

Ramka wykonana przez Ktosia kilka lat temu z wiśniowych gałązek przekładana była z miejsca na miejsce, bo ciągle nie miałam na nią pomysłu.
W końcu, gdy po raz któryś wpadła mi w ręce tuż przed Świętami (wiadomo, porządki), postanowiłam, że albo po Świętach coś pokombinuję albo ramka zniknie na dobre w grilowym piecyku na działce. 

Pomyślałam, że może wplotę coś makramowego do zabawy Małe Dekoracje.
Pozostało mi trochę sznurka bawełnianego z ozdobnej zawieszki, więc wyplatanek nie mogło być wiele.
Nie mogłam zdecydować się w którą stronę ustawić trójkątną ramkę; ostatecznie zdecydowałam, jak widać.


Zastosowałam dwa podstawowe węzły - płaski i spiralny.
Dodałam kilka korali drewnianych, wplatając je w węzły i powstało "coś", taka mała dekoracja - ramiona trójkąta mają po 30 cm długości.
Nie jestem do końca przekonana, czy to "coś" pozostanie w takiej formie, ale chwilowo tego nie zmienię.
Może, gdy zakiełkuje jakiś inny pomysł, to "wymienię" zawartość ramki.


05 maja, w pierwszym moim blogu (TUTAJ), pojawi się galeria kwietniowych dekoracji. 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa dekoracja, podoba mi się i intryguje.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kompozycja, można ją sezonowo ozdabiać.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Może nie sezonowo, ale co jakiś czas, jak przyjdzie natchnienie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ciekawa ozdoba:) i tak samo pomyślałam co Urszula- można zmieniać ją w zależności od humoru, czy sezonu:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Trochę pobędzie tak jak jest, ale już wiem, że zawartość ramki zmieni się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. No cóż jak to mówią nic na siłę !! Dobrze że znalazłaś pomysł na tą ramkę , jest dekoracja i to najważniejsze, a czy ładna to kwestia gustu wiadomo !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - tak sobie plotłam bez większego pomyślunku, to znaczy zarys miałam, ale nie wyszło jak w wyobraźni.
      To jest czysta abstrakcja, która nie do końca mi "leży", ale czy zawsze mamy pokazywać tylko udane prace?
      Czasami można pokazać coś, co nie do końca wyszło jakby się chciało.
      Masz rację - kwestia gustu; jednym podoba się obraz przedstawiający bezładną plamę, innym malowniczy pejzaż, jedni kochają jazz, a inni muzykę klasyczną.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa i oryginalna kompozycja. Barawo za pomysł i jego realizację!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Pomysł był, ale z efektu niezbyt jestem zadowolona.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń