piątek, 6 lutego 2009

Zakładka w serduszka

Muszę powiedzieć - takie małe coś, a tak mnie wymęczyło.

Kiedyś w necie spotkałam zakładkę wykonaną na drutach, ale nie zapisałam ani strony, ani nie skopiowałam fotki - i to był błąd!

Poszczególne serduszka ułożone były jedno nad drugim i każde kolejne zaczynało się od zwężenia.
Kombinowałam, odkładałam druty, by nabrać dystansu i pomyśleć inaczej.
Nie dawało mi to spokoju, więc zrobiłam, tak jak mi głowa podpowiadała i wyszło to, co wyszło.


Zakładkę traktuję jako próbkę i już mam nowy pomysł - tym razem chyba będzie lepiej i na walentynki zdążę zrobić lepszy model.

***

Serwetka - czekoladka, którą przeznaczyłam na moje Candy, już gotowa i sztywna (trochę).
Uchylę rąbka tajemnicy, ale całość na razie pozostanie ukryta, może do chwili wybrania (?).

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    seremity
    2009/02/06 16:46:55
    Bardzo fajna ta zakładeczka :D
    -
    Gość: Motylek73,
    2009/02/06 20:56:02
    Podziwiam Cię Splociku - ja to bym chyba dała sobie spokój! Bardzo łatwo się zniechęcam, ale ja nie jestem Koziorożcem...
    Bardzo udana ta zakładka, ciekawa jestem co to będzie co teraz planujesz.

    Pozdrawiam ciepło,
    -
    persjanka
    2009/02/07 08:05:56
    sliczna zakladka...masz talent ale ty to wiesz.pozdrawiam ania
    -
    Gość: gaga1957,
    2009/02/07 21:52:15
    Śliczna zakładka. "Rąbek" też zapowiada śliczności. Ciekawe czy ktoś wpadnie aby ogłosić konkurs na najladniejszą zakladkę walentynkową. Tego jeszcze u Was blogowiczek nie było, prawda? Buziaczki.
    -
    fusilla
    2009/02/07 22:18:02
    A moja zakladeczka ma sie dobrze! I sluzy, ze hej!
    -
    splocik
    2009/02/09 13:48:11
    Seremity - dziękuję :)

    Motylku - jest parę rzeczy, które mnie odrzuciły, a może to ja je odrzuciłam i leżą głęboko w koszyku z nitkami. Ten rożek, to gotowa serwetka na moje Candy, które ogłosiłam na splocik.blox. Z planami nie wiem, co będzie - chwilowo.

    Persjanka - dzięki :) Ja myślę, że trochę talentu mam, ale więcej samozaparcia w dążeniu do uzyskania zamierzonego efektu.

    Gaga - trochę krótki termin na ten konkurs, ale teraz zapowiadam, że zajmę się konkursem walentynkowym w przyszłym roku. A może Ty do tego czasu założysz własny blog - wówczas oddam Ci Twój pomysł.

    Fusilla - z tą myślą ją robiłam i cieszę się, że służy - i niech służy jak najdłużej :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2009/02/11 15:22:22
    zakładka jest super pozdrawiam
    -
    splocik
    2009/02/12 10:01:04
    Ewcia - dzięki :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Joana,
    2009/02/12 22:10:04
    Zakładka jest super. I... i bardzo ciekawi mnie jak zaczynałaś??? Zapisałam sie na Twoje cukiereczki, ale jako, że nie bloguję więc "szanse marne" Ale mam cicha nadzieję, żę może jakis opis, albo schemacik pokaże sie na Twoim blogu. Powodzniea.
    -
    splocik
    2009/02/15 12:12:36
    Joana - zakładkę robiłam bez opisu, a zaczynałam ją od trzech oczek dolnego serduszka, do którego przymocowany jest "ogonek". Jak mi ręka wydobrzeje, spróbuję zrobić drugą i przygotować jakiś opis.
    Piszesz, że nie blogujesz, a może czas zacząć? Na pewno masz o czym pisać i czym się pochwalić. W razie problemów - pomogę.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń