środa, 30 grudnia 2009

Serwetki - upominki

Serwetki, "Gwiazdy Betlejemskie", wykonałam z przeznaczeniem na upominki w zabawie Tęczowa Jesień.

Dopiero dziś je prezentuję, ponieważ jedna z serwetek pokonywała daleką drogę - za Wielką wodę - i już jest na miejscu.


Jedna z serwetek jest o dwa okrążenia mniejsza, chyba przez przeoczenie.
Zauważyłam to dopiero przy napinaniu serwetek, po wykrochmaleniu.

Zrobiłam serwetki drutami nr 2,5 , a korzystałam ze schematu z gazetki "Robótki Ręczne".
Jednak nie wiem, który to numer gazetki, ponieważ schemat zeskanowałam, a gazetkę oddałam.
Na serwetki przeznaczyłam kordonek z błyszczącą nitką, w zbliżeniu widać lepiej.








1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    czarciik
    2009/12/30 19:28:16
    Piękne !!!!
    -
    piumaa
    2009/12/30 20:20:10
    Zapraszam na mojego bloga www.piumka.blogspot.com/ po odbiór wyróżnienia "Kreatywnie! Bez końca!", które z całą pewnością właśnie Tobie należy się w sposób szczególny. Za każdą mą wizytę na Twoim blogu bardzo dziękuję.
    Z pozdrowieniami i życzeniami na Nowy Rok.
    Piuma
    -
    antonina14
    2009/12/30 21:56:03
    Cudowne, piękne serwetki. Zawsze niezmiernie podziwiam Twe prace. Pozdrawiam.
    -
    makneta
    2009/12/31 23:25:23
    Oh, jakie one śliczne. Szkoda, że nie udało mi się wziąć udziału w konkursie.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    -
    splocik
    2010/01/03 14:29:22
    Czarciik - dziękuję :)

    Piumaa - ślicznie dziękuję za wyróżnienie. Dziękuję za to, że do mnie zaglądasz. Życzę samego najlepszego w 2010 roku :)

    Antonina14 - dziękuję pięknie :)

    Makneta - dziękuję :) Ano szkoda, że nie brałaś udziału, ale może następnym razem...
    Samych najpiękniejszych chwil w 2010 roku :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń