sobota, 19 grudnia 2009

Sześcioramienna - żółta



Na tym zdjęciu kolor jest trochę odbiegający od prawdziwego, bo za oknem  ciemnawo, a z błyskiem fotka wyszła jeszcze gorzej, więc wybrałam rozjaśnienie fotki robionej bez lampy.

Wykonywałam tę serwetkę na podstawie opisu zamieszczonego w gazetce "Anna" nr 3/2005.
Wykończyłam serwetkę szydełkiem, dzięki czemu zyskała ona na lekkości - w oryginale zakończenie jest tuż przed widocznymi na fotce łańcuszkowymi łukami.
Robiło się ją bardzo przyjemnie, a w schemacie były tylko cztery niewielkie błędy.
Te błędy to naprawdę kropla w morzu podczas, gdy w opisie serwetki niebieskiej błędów było tyle, że tamtą zakończyłam po swojemu.

Żółtą serwetkę skończyłam w zeszłym miesiącu, po dość długim jej "leżakowaniu", którego przyczyną była kontuzja mojej ręki.
Później były inne robótki i serwetka nadal czekała - na wykrochmalenie.

Jednak zgodnie z postanowieniem, zamykam kolejny temat robótki zakończonej w tym roku.
Czy można dziwić się, że spodobała mi się właśnie ta serwetka?
Czyż ten kształt nie jest piękny?

Robię jeszcze jedną żółtą serwetkę, ale całkowicie według własnego projektu.
Mam nadzieję, że przed końcem roku i ten temat znajdzie tu swój finał.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    barbarka888
    2009/12/19 18:04:34
    Śliczna serweta. Podziwiam ludzi robiących na drutach, jak widzę tą techniką można zrobić wiele pięknych rzeczy. :)
    -
    makneta
    2009/12/19 19:08:55
    Prześliczna serweta. Mam nadzieję,że nie forsujesz ręki zbytnio.
    Dziękuję serdecznie za karteczkę.
    pozdrawiam
    makneta
    -
    mbk12
    2009/12/19 19:23:35
    Bardzo piękna serweta! Podobają mi się serwety dziergane na drutach lecz nie mam odwagi się za nie wziąć ;/ Pozdrawiam Marzanna
    -
    monawmona
    2009/12/20 10:22:53
    Cudowna serweta . Pozdrawiam. Monika
    -
    fusilla
    2009/12/20 15:15:49
    Prawdziwa piękność! :-))))
    -
    urszula97
    2009/12/20 17:36:00
    Jest naprawdę śliczna-taka inna,unikalna.
    -
    janola
    2009/12/20 20:14:01
    Wspaniała! Widzę, że trwasz w postanowieniu skończenia wszystkich napoczętych robótek. Oj, warto je kończyc.
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2009/12/21 14:30:28
    Barbarka888 - dziękuję :) Tą techniką można cuda można robić i niektórzy to robią, a mi ciągle brakuje czasu :)))

    Makneta - dziękuję pięknie :) Nie forsuję ręki i słucham jej, gdy mówi: "czas odpocząć" :)

    Mbk12 - dziękuję:) Odwaga, to piękna cecha nie tylko w robótkach ręcznych. Spróbuj poszukać tej odwagi i spróbuj zrobić małą, prostą serwetkę, a przekonasz się, że potrafisz :)

    Monawmona - dziękuję :)

    Fusilla - pięknie dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :) Właśnie dlatego zainteresowała mnie, że jest taka inna.

    Janola - dziękuję :) Trwam, ale czas tak umyka, że mam obawy, czy zdążę. Chcę...

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Motylek73
    2009/12/21 18:46:25
    Splociku, serweta jest śliczna, cudowna! Bardzo mi się podoba!
    -
    splocik
    2009/12/21 21:58:18
    Motylku - dziękuję ślicznie :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    violetta666
    2010/01/03 11:48:01
    piękna jest ta serweta :)) Tobie też życzę szczęścia i pomyślności w Nowym Roku Pozdrawiam serdecznie Viola
    -
    splocik
    2010/01/03 14:22:31
    Violetta666 - dziękuję :) Tobie także życzę szczęśliwego 2010 roku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń