piątek, 25 maja 2007

Zeszłoroczny ażurek

Cierpliwość to dobra cecha.
Jest bardzo potrzebna w różnych sytuacjach i przy wykonywaniu robótek... też.
Przydaje się, gdy czekamy na kogoś, na coś...

Otrzymałam sporo maili oraz kilka wpisów w komentarzach, abym podała opis ażurku z bluzeczki, którą wykonałam w zeszłym roku.

Zwykle zamieszczałam opis zastosowanego splotu, ale tym razem jakoś mi to umknęło.
Znalazły się jednak osoby, które mi o tym przypomniały.
Ponieważ miałam sporo innych spraw do dokończenia, prosiłam o cierpliwość.
Oto próbka i opis.

34. Dziurawe trójkąty



 
Raport nie uwzględnia oczek brzegowych.
Tu, gdzie na schemacie narysowane są oczka lewe, po lewej stronie roboty wykonywałam także oczka lewe i w efekcie otrzymałam splot francuski.
Natomiast pozostałe oczka przerabiałam tak jak schodziły z druta, przy czym narzuty przerabiałam na lewo.

Ten ażur można dowolnie komponować - jako pasy poziome lub pionowe (przykład mojej bluzki), bądź wykonać go na całej powierzchni dzianiny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz