piątek, 5 listopada 2021

Koronki na bombkach - 10 miesiąc

Pomysł pojawił się nieoczekiwanie.
W tym miesiącu pochwalę się dwiema bombkami ubranymi w koronki. 
 
Przed wyjazdem na groby bliskich, wpadłam właśnie na ten pomysł, by wykonać bombki w koronkach dla dwóch bliskich rodzin, z którymi przy tej okazji miałam spotkać się. 
Ponieważ nie wiem, jakie kolory będą wiodące na Ich choinkach, to postanowiłam "ubrać" bombki przezroczyste w białe koronki.
Z kolei, czas na wykonanie nowych, koronkowych elementów, był zbyt krótki, pomyślałam, by wykorzystać wcześniej wykonane śnieżynki.

Na tej bombce połączone są śnieżynki, o których pisałam - TUTAJ z trzeciej fotki oraz TUTAJ z pierwszej fotki.
 
Fotkę robiłam celowo pod światło, co dało efekt szarej koronki.
 
 
 
Właściwie jest ona biała.
 


Z kolei ta bombka "ubrana" została w śnieżynki - jedna TUTAJ z drugiej fotki oraz druga - TA, którą  wykonałam chyba latem, a której jeszcze nie pokazywałam i nie mam pojęcia jak to się stało, że odłożyłam ją do tych, o których już pisałam.  

 
Bombka pod światło prezentuje się tak.
 
 
A właściwie koronka jest biała. 
 


Bombki razem.
 
 
Bombki zgłaszam do zabawy u trzech Dziewczyn - AniOli i Justynki, przy czym żabkę karmię u Ani.


26 komentarzy:

  1. Śliczne,delikatne. Będą cudownie zdobić choinke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Nie będą na mojej choince, ale spodobały się nowym właścicielkom. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. no to se sama znalazłam Twój drugi blog :-) Miałaś genialny pomysł z tymi śnieżynkami a akrylowa bombki wyglądają rewelacyjnie w tych ubrankach. Zresztą co byś nie zrobiła to i tak frywolitka zawsze wygląda elegancko.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jesteś bardzo zaradną kobietą i poradziłaś sobie doskonale.
      Frywolitka jest delikatna i dlatego zawsze prezentuje się świetnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne są obie! Takie delikatne! A na niektórych ujęciach końcówki śnieżynkowe wyglądają trochę jak sopelki.

    Od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie i może to jest dobra okazja by je zadać. Jak się czyści takie koronkowe bombki? Kilka moich liczy sobie już ponad dekadę i przydałoby im się "pranie," ale wiadomo - bombki do pralki nie wrzucę...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      I cytując Klasyka: "... o to jest pytanie."
      Sama zastanawiałam się jak te bombkowe i jajkowe ubranka "prać"?
      Mam kilka bombek i jajek w szydełkowych koszulkach liczących wiele lat.
      Myślę, że trzeba opracować ręczne pranie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Właśnie tego się obawiałam...
      Dziękuję!
      Motylek

      Usuń
    3. Motylku - trzeba sobie jakoś radzić. :)))
      Będziemy próbować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Eleganckie bombki ,świetny prezent i pomysłowo wykorzystane sniezynki chociaż sniezynki same też cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ubranka wyszykowałaś Splociku, pod światło wygląda jakby w środku nic nie było tylko sama cudna koroneczka:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak zwykle frywolitka zachwyca, a na akrylach wygląda zjawiskowo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Na takich bombkach najładniej prezentują się "rzadkie" koronki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Są prześliczne!!!! Delikatne, eleganckie, wyglądają cudownie!!!
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Prześliczna frywolitka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te Twoje bombki i śnieżynka . Frywolitkowe ozdoby wyglądają na choince bardzo dostojnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Cudowne bombki, będą pięknie prezentować się jako grudniowa ozdoba :) Wspaniały talent! chciałabym umieć robić takie cuda ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń