niedziela, 21 listopada 2021

Wielkanocna zabawa w listopadzie

Ostatnio w zabawie Pascha 2021-2022 moje prace krążą wokół frywolitki, a dokładnie koszulek na plastikowe jajka mniejsze i większe.
Na 8 prac wykonanych w ramach tej zabawy, 6 to jajka ubrane w koronkę frywolitkową.
 
Tym razem powstała zielona, a właściwie ciemnoturkusowa  koszulka na ostatnie duże jajko - wzorek z głowy.
Widać różnicę między kolorami koronki i kokardki.
 
 
Spojrzenie nieco z góry. 
 
 
I z przodu - widać i trochę góry i trochę dołu. 


 Posyłam jajko do zabawy u Primitive Moon.


12 komentarzy:

  1. Cudowne frywolitkowe ubranko na jajko! Super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jajuszko ozdob przybywa ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Przybywa, a przyjdzie czas, to będą wybywać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Frywolitka mi się podoba pod każdą postacią, więc i ta koszulka na jajo Twojego autorstwa jest super. A kolory, no cóż każdy robi z tego co ma , mnie się podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Wykorzystuję resztki nitek i tasiemki, które mam, by nie kupować i gromadzić niepotrzebnie, bo i tak robię coraz mniej rzeczy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ślicznie ubrałaś jajeczko -:) może to już czas pomyśleć o ozdobach na Wielkanoc ?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Ja już to robię od kwietnia, w ramach tej zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fantastyczny wzór wymyśliłaś- jestem nim zachwycona:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Lubię robić coś bez schematu, bo to mnie nie ogranicza, a często zaczynam według schematu, a kończę po swojemu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piekne jajko, koszulka jest przepiekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Tak sobie czasami coś kombinuję i wychodzi to, co widać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń