piątek, 19 listopada 2021

Serce frywolitkowe

Jakiś czas temu zaczęłam robić frywolitkowe serce według schematu autorstwa Renulka.
Prawdopodobnie miałam na nie jakiś pomysł, ale odłożyłam serducho pewnie z powodu innych ważnych spraw i... zapomniałam o nim.
 

Teraz, jak to zwykle bywa, szukając czegoś, znalazłam właśnie pracę w toku.
I zachodzę w głowę, w najdalsze zakątki pamięci, co to ja planowałam w związku z tym serduszkiem, ale nijak nie mogę sobie przypomnieć.
Było parę supełków do dokończenia, więc to zrobiłam i serduszko jest gotowe. 

 
Jak widać, na różnym tle kolory są nieco zmienione, ale najbliższy prawdy jest kolor na dolnej fotce.
 

Pewnie serduszko poleży trochę i poczeka na powrót poprzedniego pomysłu lub na całkiem nowy; może trafię na jakąś inspirację...

12 komentarzy:

  1. Piekne serducho ,szuflada się zapełnia.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      W szufladzie jednego przybywa, a drugiego ubywa. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Kocham frywolitkę pod każdą postacią i uwielbiam cieniowane nici. Jak dla mnie jest świetne. Jak zrobisz z niego zawieszkę to spoko będzie się nadawać do Koronkowej Pandemii
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zawieszką nie będzie, bo jest na to za duże - w szerokości ma 18 cm.
      A na zabawę koronkową mam coś innego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne serduszko w Twoim wykonaniu. Na pewno znajdziesz na nie pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten wzór Reni .Już dwa razy supłałam to serducho.Teraz robię lampionik też wg projektu Reni.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Dość długo przymierzałam się do tego serducha, a jak już zrobiłam, to musi odleżeć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne jest! Z pewnością dobrze je wykorzystasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Myślę, że coś wykombinuję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń