sobota, 30 października 2021

Wielkanocne jajko w koronce

Frywolitkową koronką "ubrałam" ostatnie "gołe" jajeczko.
A zrobiłam to w ramach wielkanocnej zabawy Pascha 2021-2022, której organizatorką jest The Primitive Moon.
 
 
Najpierw wykonałam śnieżynkę (o niej innym razem), a potem zmieniłam ją w jajkową "koszulkę".
 
 
Żeby koszulka była pełna, w dolnej części do połączenia ze śnieżynką wykorzystałam kiedyś wykonany mały kwiatek.

 
Jajeczko ubrane poczeka na Święta  razem z innymi, mniejszymi i większymi wykonanymi wcześniej w tej samej zabawie.
Tymczasem to jajeczko posyłam do zabawy u Primitive Moon.
 

22 komentarze:

  1. Jajko ma wspaniałe ubranko.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te frywolne jajeczka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Wszystko co jest frywolitką. Świetnie Ci wyszło to ubranko na jajeczko!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koronkowe ubranko na jajeczko wyszykowałaś:)
    Zachwycam się frywolitką od dawna i aż mnie kusi żeby spróbować swoich sił w tym temacie.
    Pozdrawiam ciepło Splociku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Ja próbowałam frywolitki szydełkowej i nie bardzo mi szło, więc wybrałam czółenka.
      Spróbuj i nie zniechęcaj się, gdy coś na pierwszy raz nie wyjdzie.
      Zacznij od prostego kwiatka z samych kółeczek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczne jajeczko- frywolitka genialnie wygląda w każdej formie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Masz rację każda forma jest dla frywolitki dobra.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudne jajeczko !!! jednak frywolitka pasuje do wszystkiego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Masz rację, frywolitka, to bardzo uniwersalna koronka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Twoje frywolitkowe ozdoby zawsze wprawiają mnie w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bombki, jajka... wszystko ubrane we frywolitkę wygląda wyrafinowanie i szalenie elegancko!

    OdpowiedzUsuń