środa, 28 lipca 2010

Będą buciki

W poszukiwaniu bucików dla maluszka trafiłam TUTAJ, gdzie dostałam oczopląsu od ilości cudnych okryć malutkich stópek.
Wybrałam takie trochę bardziej "męskie" i zrobiłam próbę.

Wyszło coś takiego.


Bucik jest zrobiony na próbę.
Dołączy on do poprzedniego i będzie również służyć jako "opakowanie" jeżyka na ołówki.

Właśnie przed chwilą, w trakcie pisania tej notki, dowiedziałam się, że Maluszek już ogląda Świat wielkimi oczkami - wszyscy czują się dobrze :))))

Ta wiadomość dodała mi energii, której bardzo potrzebuję, bo:
- sweterkowi brak jeszcze plisek,
- spodenki czekają na zszycie,
- drugi bucik w połowie roboty,
- czapeczka do zrobienia,
- metryczka - dane do wyszycia i całość do zagospodarowania.

Zabieram się do pracy, a w wolnej chwili wpadnę do Was w odwiedziny :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zula-z
    2010/07/28 17:52:21
    Bardzo eleganckie buciki :)
    -
    Gość: 1alicja11,
    2010/07/28 22:30:05
    Te buciki są bardzo urocze mnie się podobają !No do dzieła skoro maluszek już na świecie ,mus wszystko skończyć ,ale ty prawie i tak na finiszu!
    -
    splocik
    2010/07/29 14:46:05
    Zula-z - dziękuję :)

    Alicja11 - dlatego wpadły mi w oko :)))) Tak, jestem prawie na finiszu, ale tyle innych spraw dookoła, że do końca tygodnia nie wyrobię się. Za to w następnym tygodniu będzie finał.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ewa,
    2010/08/05 10:38:27
    Ale słodziak!:)
    -
    splocik
    2010/08/29 15:15:06
    Ewa - też tak uważam :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń