wtorek, 20 lipca 2010

Przody razem z plecami

Już niewiele pozostało do skończenia sweterka.

Na fotce plecy czekają, a od pach robią się przody.
Z lewej strony fotki widać też klips od jednego z drutów, o których pisałam w poprzedniej notce.



W tej chwili plecy mam prawie skończone i jutro zacznę rękawki.
Myślę, że do końca tygodnia uda mi się skończyć sweterek.

Dawniej "łyknęłabym" takie maleństwo w dwa wieczory, ale teraz i ręce wolniej pracują i pogoda trochę przeszkadza, ale nie poddam się.
W przyszłym tygodniu skończę komplet i już!

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2010/07/25 11:01:19
    Czekam na ostateczny kształt sweterka - ten wzór wydaje mi się dośc pracochłonny. Dbaj o rączki.
    Pozdrawiam
    Magda
    -
    splocik
    2010/07/25 14:49:16
    Makneta - tak, splot wymaga uwagi - miałam już kilka pomyłek, ale szybko je zauważyłam i poprawiłam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń