niedziela, 29 sierpnia 2010

Gotowy garniturek dla maluszka

Jak obiecałam - że w wolnej chwili napiszę kilka słów o tym, co skończone - tak też robię.

Robiłam ten komplecik dość długo.
Robiłam go w czasie upałów i dlatego tak długo - przy wysokich temperaturach włóczka niemal parzyła w ręce.
Inną sprawą było to, że do pojawienia się Maluszka na świecie miałam dużo czasu.
Nie musiałam się spieszyć, więc wykorzystywałam to z premedytacją :)

Komplecik jest już u właściciela.

Sweterek i spodenki mają białe paseczki na ściągaczach.


Czapeczka i buciki mają odwrotność kolorów.


Cały komplecik prezentuje się tak właśnie :)


Buciki są dość rozciągliwe, więc pewnie posłużą długo razem z garniturkiem :)

Tak myślałam, że komplecik będzie podobał się, więc byłam na to przygotowana na to, ale że buciki zrobią tak ogromny podziw i zachwyt, tego nie przypuszczałam, choć przyznam , że mnie zauroczyły i dlatego postanowiłam je zdobić.

O wykorzystanym splocie napiszę innym razem.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    przemyslajaca
    2010/08/29 16:11:50
    śliczne..też kiedyś robiłam takie cudeńka jednak gdzieś w natłoku spraw nie mam na to czasu.pozdrawiem
    -
    aureliamyszkaszara
    2010/08/29 16:50:13
    śliczny komplecik :)
    pozdrawiam
    Aurelia :-]
    -
    ona_i_ja
    2010/08/29 17:11:30
    Splociku to jest fantastyczne!!!!
    A ja przymierzam się do zakupu włóczki na sweterek dla siebie.. tylko muszę gdzieś czas dokupic, bo mi go ciągle brakuje :)
    -
    urszula97
    2010/08/29 18:10:06
    Jest perzeuroczy a co do papci są cudowne lecz bardziej funkcjonalne są te ala Zdzid,przekonałam się robiąc wnukowi takowe paputki.
    -
    ameise80
    2010/08/29 18:44:23
    śliczny ten komplecik! Też robiłam takie buciki, wyglądają uroczo na małych stópkach :)
    -
    aneladgam
    2010/08/29 19:37:26
    Garnitur jak się patrzy!
    -
    Gość: Motylek73
    2010/08/30 17:58:56
    Splociuk, ale śliczny komplecik! Aż mi się oczka do niego śmieją! A butki i czapeczka szalenie mnie rozczuliły...

    Pozdrawiam,

    Motylek
    -
    robaczek15
    2010/08/30 20:32:03
    słodki ten komplecik :)
    -
    splocik
    2010/09/02 20:06:57
    Przemyslająca - dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :) Ja miałam (dawno temu) długą przewę w robótkowaniu także związaną z natłokiem spraw, więc rozumiem Cię bardzo dobrze.

    Aureliamyszkaszara - dziękuję :) Miło Cię gościć :)

    Ona_i_ja - dziękuję :) Ciekawa jestem, jaki zaplanowałaś sweterek, a czas to i ja chętnie odkupiłabym od kogoś, kto ma go w nadmiarze :)))

    Urszula97 - dziękuję :) Papcioszki są dla leżącego maluszka, a dla nieco większego zrobię inne - jeszcze do tego kompletu.

    Ameise80 - dziękuję :) Zatem rozumiesz moje zauroczenie :)

    Aneladgam - dziękuję :)))

    Motylku - dziękuję :) Wcale nie dziwię się Twoim oczkom, bo widziałam oczka mamy maluszka, gdy rozpakowała prezent :)

    Robaczek15 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aeshna777
    2010/09/03 17:25:32
    No słodkości przecież! Dołączam do zachwytów nad bucikami. Jedynie ten odcień niebieskiego mnie akurat do gustu nie przypadł:)
    -
    Gość: magnolia,
    2010/09/03 21:17:19
    sliczny komplecik ,maluszek bedzie elegantem od kolyski :)pozdrawiam serdecznie magnolia
    -
    splocik
    2010/09/04 15:24:40
    Aeshna777 - dziękuję :) Ten kolor, to błękit z leciutkim zabarwieniem turkusu - zdjęcie tego nie oddaje, ale w rzeczywistości kolorek jest bardzo delikatny.

    Magnolia - dziękuję :) Mama na pewno z Niego zrobi eleganta :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń