wtorek, 23 marca 2010

Cztery pory roku... dziane

Ostatnio coś wzięło mnie na kwadraty i nadal trzyma :)

Znów powstały kwadraty, tym razem o boku 22 cm.
Jednak teraz wykonane zostały one nie z włóczki, ale z nici Perle8.

Poprzednio zrobiłam kolorowy komplet okrągłych serwetek na prezent.
Tym razem zrobiłam komplet złożony z czterech kolorowych kwadratów.
Serwetki nazwałam cztery pory roku i każdej porze przypisałam odpowiedni kolor. Trochę blado wyszedł błękit na pierwszej fotce.


Jak myślicie, od której serwetki zaczęłam robić komplet?

W zbliżeniu pokażę lato.

Dla tych serwetek znalazłam inne zastosowanie.


Serwetki mogą być naszyte lub w jakiś sposób przyczepione do poszewek  i je zdobić.
Ponieważ nie mam kwadratowych poduszek, więc tylko ułożyłam serwetki do zdjęcia.
Na jednej położyłam guziczki imitujące sposób przypięcia serwetki do poszewki.

Z bliska wygląda to tak:



Do fotek położyłam pod poduszki coś ciemniejszego (dla kontrastu), bo normalnie narzutę na łóżko mam jasną.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: antosia,
    2010/03/24 02:14:25
    Ja mysle, ze nie mozesz sie juz doczekac lata i wlasnie od letniej serwetki rozpoczelas dziergac. Trzeba przyznac, ze udaly Ci sie znakomicie. Piekne sa i pomysl z porami roku swietny.
    serdecznie pozdrawiam
    antosia
    antosia2.blogspot.com/
    -
    askoz
    2010/03/24 08:15:03
    Serwetki są prześliczne i na podusiach prezentują się znakomicie,
    chociaż przy moich dzieciach nie ryzykowałabym umocowywaniem na poduszkach bo zostałyby tylko dziurki po guziczkach .
    Myślę ,ze rozpoczęłaś od wiosennej albo letniej:)
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/03/24 09:06:44
    Antosia - dziękuję :) Ja wolę wiosnę, bo latem są burze, a tych nie lubię, choć samo łagodne lato bardzo lubię :)

    Askoz - dziękuję ) Tak, przy dzieciach lepiej przyszyć serwetki dookoła.

    Nie zdradzę jeszcze, od której serwetki zaczęłam - poczekam na więcej głosów :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2010/03/24 11:04:17
    Myślę, że zaczęłaś od wiosny, żeby ją przywołać:)) Pomysł jest świetny i kolory, których użyłaś - według mnie - wspaniale rozświetlają każde pomieszczenie.



    Anka
    -
    Gość: magnolia,
    2010/03/24 21:00:46
    wspaniale te kwadraciki ,kolorystyka wiosenna i ladnie nimi mozna ozdobic wszystko:)
    -
    drugi.anpar
    2010/03/25 07:48:32
    na drutach jest zawsze przepiękne :) i ta kolorystyka faktycznie ożywi każde wnętrzę, przepiękne :)
    anpar40
    -
    ervena
    2010/03/25 13:17:24
    Witaj wiosennie Splociku i myślę,że zaczęłaś od 'wiosny'-bo zielony,bo nadzieja,bo rodzą się nowe pomysły, Twoje prace zawsze były inspiracją.Tutaj dodam,że jesteś niesamowita-co włączę komputer-już robisz coś nowego -ten zielony od Ciebie to POWER dla nas wszystkich.ervena
    -
    tayton
    2010/03/26 13:08:08
    ale superaśnie wyszło :-) tak leciutko i wiosennie, pozdrawiam splociku
    -
    splocik
    2010/03/26 14:28:47
    Hrabina - dziękuję :) Ty masz serwetki wykonane z tych samych kolorów :)

    Magnolia - dziękuję :)

    Anpar40 - dziękuję :) Serwetki wykonane na drutach są delikatniejsze, ale szydełkowe też są piękne.

    Ervena - dziękuję za miłe słowa :) Ostatnio wydaje mi się, że rzadziej robię i piszę, a Ty może rzadziej tu wpadasz :)

    Tayton - dziękuję :) Miło, że wpadłaś :)

    Chyba już więcej głosów nie będzie, więc odpowiadam.
    Pierwsza powstała wiosna, następnie lato, później jesień.
    Gdy po jesieni zrobiłam zimę - przyszła WIOSNA i kółko się zamknęło :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    czarciik
    2010/03/29 20:36:36
    Śliczny komplet, aż się wesoło na sercu robi bo to już niebawem przecież lato :D
    -
    splocik
    2010/04/01 08:45:28
    Czarciik - dziękuję :) Ciągle królujący kolor zimy sprawił, że chciałam przyspieszyć wiosenne klimaty :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń