wtorek, 16 marca 2010

W miodowym kolorze

Skończyłam dwa następne kwadraty w innym kolorze niż poprzednie.

Tym razem kwadraty wykonałam z włóczki, która nie sprawdziła się w swetrze, ze względu na jej gryzący charakterek :)))

Kupiłam tę włóczkę w latach, gdy trudno było o taki wybór, jak dziś, a zapragnęłam ją mieć ze względu na piękny miodowy kolor.
Włóczka ma w sobie twarde włókna merynosów i sweter nawet przez bluzkę z tkaniny gęsto tkanej potrafił "gryźć".
Mimo gryzienia jakiś czas lubiłam golf z warkoczami różnej szerokości, ponieważ był wyjątkowo ciepły, a gryzienie traktowałam jako akupresurę.

Jednak parę lat temu sprułam sweter i zapomniałam o włóczce zapakowanej głęboko w szafie.
Za każdym razem przy wiosennych porządkach, przypominałam sobie o niej, ale nie miałam pomysłu na jej wykorzystanie.

Tym razem było inaczej.
Po wykonaniu dwóch pierwszych kwadratów, przypomniałam sobie o zwojach włóczki schowanych w szafie.

Wykonałam dwa pierwsze kwadraty i mam zamiar zrobić takich więcej, a o przeznaczeniu już myślę, tylko nie wiem do końca, który z trzech pomysłów wykorzystam.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zula-z
    2010/03/16 14:10:27
    Ciekawa jestem efektu końcowego :)
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/03/16 15:33:14
    Zula-z - póki co, robię kwadraty, ale który z pomysłów zastosuję, to okaże się później :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: ,
    2010/03/17 22:59:35
    Od jakiegoś czasu zaglądam dość systematycznie na Pani blog.A to znaczy,że jest interesujący :)) Też dziergam ale nie na taką skalę tzn.skromniej i znajduję wiele ciekawych porad itd.Też śledzę te kwadraty i się zastanawiam co z nich będzie.A te miodowe są rzeczywiście bardzo ładne-piękny kolor.Pozdrawiam GosiaP
    -
    tayton
    2010/03/18 12:36:39
    Splociku bardzo ineresujący jest ten Twój nowy tajemniczy "projekt". Zapowiada sie bardzo ciekawie.
    Zaglądam do Ciebie codziennie i choć komentarze zostawiam rzadko, to w "cichości" :-) podziwiam Twoje prace.
    PS. A ja tych drutowych obrusów nie opanowała, niewyuczalna chyba jestem buuu..
    -
    splocik
    2010/03/18 15:16:43
    GosiaP - dziękuję za miłe słowa :) Proszę o kontakt mailowy :)

    Taytona - dziękuję, że zaglądasz w cichości i dziękuję, że czasem napiszesz parę słów :)
    Nie narzekaj, może trochę brakuje Ci cierpliwości na rozpoczęciu robótki, bo tam jest ona bardzo potrzebna :) Wierzę, że jeszcze się nauczysz i pokażesz śliczną serwetkę własnego wykonawstwa :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2010/03/18 19:24:00
    A może to jaka narzuta będzie!
    Albo poduszki?
    -
    splocik
    2010/03/22 19:23:49
    Fusilla - może, z tym, że nie na pewno :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Babcia Ela
    2012/01/31 19:46:05
    Splociku co z tymi kwadratami bo nie trafilam na koncowa prace , Pozdrawiam cieplutko w mrozny wtorek (u mnie za oknem w tychach 18 narazie a bedzie napwno wiecej )
    -
    splocik
    2012/02/01 16:04:13
    Babciu Elu - jak przejrzysz kilka/naście stron dalej, to znajdziesz przeznaczenie tych kwadratów, ale pomogę Ci:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń