wtorek, 30 marca 2010

Żółty, serwetkowy kwiatek

Kiedyś natknęłam się na schemat ślicznej serwetki, wydrukowałam go i zapomniałam zapisać z jakiej strony on pochodzi.
Podczas segregowania wydruków, po bałaganiku powstałym w wyniku szukania pewnego wzorku, natknęłam się na ten schemat.

Ponieważ nadal robię i kompletuję kwadraty, postanowiłam jako przerywniki,  robić kolorowe serwetki.
Ostatnio były kwadraty.

Teraz wykorzystałam znaleziony schemat i zrobiłam żółtą serwetkę z motywem pięknego kwiatka.


Serwetka ma nową właścicielkę, jej bliźniaczka została u mnie.
Do żółtej dorobię kilka kwiatków w innych kolorach.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: poczwarka,
    2010/03/30 20:46:36
    Drutowane serwetki są piękne!!! Za każdym razem kiedy je (i nie tylko je;-) u Ciebie oglądam postanawiam sobie zaprzyjaźnić się z drutami, tylko kiedy... Pozdrawiam wiosennie;-)
    -
    isia511
    2010/03/31 08:17:50
    Cudna-może i ja w końcu spróbuje zrobić drutową serwetke
    -
    oura512
    2010/03/31 09:25:03
    CUdna serwetka. Ja jakoś nie mam talentu do serwetek :P Zawsze wychodzą mi jakieś takie krzywe.
    -
    urszula97
    2010/03/31 16:22:35
    Jak kochasz serwetki,jest znów śliczna a dekoracje obrazkowe przesłodkie.
    -
    czarciik
    2010/03/31 19:23:54
    Piękna !!!!
    -
    splocik
    2010/04/01 08:54:30
    Poczwarka - dziękuję :) Serwetki robione na drutach są delikatniejsze, ale szydełkowe, frywolitkowe też są piękne.

    Isia511 - dziękuję :) Spróbuj - może zacznij od jakiegoś maleństwa :)

    Oura512 - dziękuję :) One nie wychodzą krzywo, tylko przy napinaniu trzeba trochę poświęcić czasu na wyrówynywanie.

    Urszula97 - dziękuję :) Ja kocham druty, a serwetkami zajęłam się dopiero kilka lat temu i też się w nich zakochałam :)

    Czarciik - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ervena
    2010/04/20 14:59:47
    śliczna serwetka;ponieważ jest zrobiona na drutach będzie łatwiej się nauczyć tzn.dla mnie to nie lada wyzwanie.Drogi Splociku- jestem na Twoim blogu C O D Z I E N N I E ! TEŻ wysłałam życzenia świąteczne ,ale mogły nie dojść i to już wiem.Zatem choć już dawno minęły Święta, to życzę Ci kontynuowania tej bezgranicznej pasji,a widać po Twoich wyrobach ,że ją Masz.Boże -inni pomyślą -a ta skąd się zerwała.Ano stąd -ponieważ cały czas podziwiam tu takie śliczności-bez kadzenia
    -
    ervena
    2010/04/20 15:04:12
    przepraszam za błąd w treści-te życzenia to dla Ciebie Splociku a wyszło że piszę do siebie.No niestety,ale jeszcze dużo czasu upłynie zanim ten komputer opanuję.
    -
    splocik
    2010/04/21 20:16:35
    Ervena - ślicznie dziękuję za miłe słowa i życzenia :) Ja także często zaglądam do Ciebie i smuci mnie to, że u Ciebie taka cisza.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń