wtorek, 19 sierpnia 2008

Wariacje na temat: "Kwiat o N płatkach" - odcinek 1

Kwiatek - "Osiem płatków"
Serwetka z kwiatem o ośmiu płatkach jest już wykrochmalona i rozciągnięta.

Powstała na bazie pewnego opisu, ale o nim napiszę przy innej okazji.
Po prostu, spodobały mi się płatki kwiatu z dużą dziurą u podstawy.
Mam ochotę na więcej serwetek z takimi płatkami.
Pomysł dojrzewa i pewnie zaraz wezmę druty w garść.

Zatem zaczynam "Wariacje na temat".

Serwetka "Osiem płatków" ma średnicę 38 cm.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2008/08/20 19:37:59
    Splociku,jak zwykle piękna.jak Ty uwielbiasz serwetki na drutach. A ja lubię na nie patrzeć,tez dobrze.
    -
    splocik
    2008/08/21 07:53:44
    Urszula - dziękuję :) Mam wrażenie, że serwetki czekały, aż się nimi zainteresuję - doczekały się. Polubiłam to zajęcie i bardzo lubię patrzeć na prace innych, a między innymi na Twoje.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    vivictoria
    2008/08/21 18:42:05
    Jest rewelacyjna. Właściwie to trochę zapomniana technika, wydobywasz ją z mroku!
    Lubię ten trochę staroświecki urok. Ta jest ładna, bardzo mi się podoba.
    -
    hrabina.ee
    2008/08/21 20:56:03
    Te dziurki przy podstawie płatków są istotnie ciekawe i dają dużo uroku całości.

    Anka
    -
    splocik
    2008/08/27 09:20:46
    Vivi - dziękuję :) Odkryłam, że robienie serwetek, szczególnie małych, wcale nie jest takie trudne.

    Hrabina - zawsze "coś" sprawia, że zwracamy uwagę na tę, a nie inną rzecz i mamy ochotę ją zrobić. Tak też było z tymi dziurami.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń