piątek, 23 czerwca 2023

Jajo nr 2 w koronkach - do świątecznych zabaw

Jak pisałam TUTAJ, będę robiła 12 koronkowych ubranek na jajka.
Dzisiaj przedstawiam koszulkę, którą wykonałam tym samym wzorem, co poprzednią, tylko że ta jest koloru jasnozielonego.
Jak widać, nie robię zawieszenia z tasiemki, bo Koleżanka ma inny pomysł, nie wnikam, ale ciekawość, wiecie... 
Poczekam zatem, a po ubraniu wszystkich jajek, pewnie ciekawość zostanie zaspokojona... 


W słońcu ten blady zielony kolor kordonka wygląda jak żółty.


Jak położyć je o bok siebie (z jajkiem nr 1), to różnicę widać.


Jajko posyłam do zabaw wielkanocnych...


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Śliczne, zieleń wyszła ładna, będzie kolorowy bukiet na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie, choć muszę przyznać, ze to nie mój kolor ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Kiedyś kupiłam taki kordonek i leżał długo, zapytałam Koleżankę, czy taki kolor może być, wyraziła zgodę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne te "ubranka" na jajka. Też jestem ciekawa co też Twoja koleżanka wymyśli i z nimi zrobi.
    MIłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jaja i wzór bardzo ładny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ubranka na jajka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń