czwartek, 9 grudnia 2021

Były sobie bombki trzy - 11 miesiąc

Bombki ubrałam jeszcze w październiku, ale zostały odłożone do przedstawienia na później, bo pierwszeństwo przypadło bombkom przezroczystym, o których pisałam TUTAJ.
Wykonałam je w prezencie i chciałam przekazać przy okazji wspólnego spotkania.

Zatem dzisiaj przedstawiam trzy bombki, które pozowały jeszcze na ogródku, na wrzosowisku i na iglakach, a powstały w ramach Zabawy Koronowej, prowadzonej przez AnięOlę i Justynkę.
 
Pierwsza bombka - czerwona w białej koszulce. 



 
Ten wzorek powstał przez małą zmianę klasycznego wzoru, który zastosowałam we wcześniejszej bombkowej koszulce - TUTAJ.
Jaką zmianę zrobiłam, widać na poniższej fotce. 
Odwróciłam drugi pasek i łączyłam oba kółeczkiem.

 
Bombka druga, jasnożółta, ubrana jest w czerwoną koronkę własnego pomysłu.
 
 
Tak wygląda z dołu.
 

I trochę bardziej z góry.

 
Trzecia bombka, srebra, ubrana jest w bardzo ażurową cieniowaną koszulkę. :
 
 
Koszulka powstała z połączenia dwóch łańcuszków.

 
Z każdej strony wygląda inaczej i ma inną kolorystykę. 

 
I jeszcze jedno spojrzenie na połączenie łańcuszków.


Bombki zgłaszam do zabawy żabkę karmię u Ani

 
Skoro Renia pozwoliła na wszelkie ozdoby związane ze Świętami i zasugerowała powyższą zabawę jako inspirację, to może przyjmie moje bombki do swojej zabawy C&K...
 

Kolaż dla Ani i Reni. 
 

20 komentarzy:

  1. Splociku cudne są te ubranka na bombki, a ponieważ bardzo lubię cieniowane nici wszelakie to ostatnia jest u mnie na pierwszym miejscu. Biedna Renia tą moją zabawę sobie dodała do posta chyba na pohybel bo kto się bawi u mnie chyba połączył obie te zabawy. Co by nie było ja też :-). Ale wiadomo grudzień to za dużo czasu na robótki nie mamy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Te cieniowane, to oczywiście wykorzystanie resztówki nitek na czółenkach. :)
      Fakt, grudzień pracowity jest i ja także łączę zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo ładne bombki przygotowałaś. Podobają mi się wszystkie, ale ta z łańcuszków jest bardzo ciekawa, nietypowe podejście do tematu, lubię tak. Bardzo dziękuję, że się z nami bawiłaś i bawisz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Lubię robić coś inspirując się pracami innych, lubię korzystać z gotowych wzorów, ale lubię też robić coś nietypowego, czego nie spotkałam dotychczas.
      Zabawa Wasza mnie motywuje do ćwiczenia rąk i realizacji swoich małych pomysłów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przecudne!!!!!!
    Serdeczności posyłam cały wór! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Clever adaptations and very beautiful 💜💙💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Cieszę się, że podobają się Tobie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Zawsze się zachwycam frywolitka, cudowne bombki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie ubrałaś bombki, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombeczki- każda jedna i wszystkie razem:)
    Jak zawsze frywolitka mnie zachwyca i tak już zostanie.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Frywolitka mnie zachwyca swoją delikatnością, tak jak koronki z cienkich nici robione na drutach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Pięknie ubrane bombeczki:) Każda inna i każda śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze będę fanką frywolitkowych dzieł :) Piękne bombki:)

    OdpowiedzUsuń