wtorek, 21 grudnia 2021

Wykonane w zabawie C&K

Ponieważ w ostatnich dwóch zadaniach zabawy C&K, jedną pracą łączyłam dwie zabawy, to postanowiłam w oddzielnym wpisie zebrać prace połączone właśnie z zabawą C&K.
 
Zabawę zorganizowała i prowadziła Renia, która do każdej lekcji przygotowywała sporo ciekawych inspiracji.
Renia poprosiła mnie o przygotowanie części lekcji nr 2, co wykonałam i przedstawiłam - TUTAJ.
 
Reniu, bardzo dziękuję Ci za fantastyczną zabawę połączoną z nauką, a wiadomo nie od dziś, że takie połączenie zawsze daje świetne efekty.
Wiadomo też, że na naukę nigdy nie jest za późno, zatem na pewno znajdą się chętne osoby, by nauczyć się czegoś nowego, gdy Renia rozkręci nową kolejną edycję tej nauko-zabawy. 

A oto, co "wyprodukowałam" podczas trwania tej zabawy.
 
 
 
I jeszcze baner zabawy.
 

4 komentarze:

  1. Pieknie podsumowanie, ja również dobrze się bawiłam i co nie co nauczyłam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Dla mnie większość, to znane sploty.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajnie było obejrzeć co u Ciebie powstało przez ten rok. Bardzo fajnie sobie poradziłaś ze wszystkimi wytycznymi , a lekcje przez Ciebie przygotowana doskonale pamiętam!!! Ciekawa jestem co Renia tym razem wymyśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Też jestem ciekawa, czym Renia nas zaskoczy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń