poniedziałek, 20 grudnia 2021

Śnieżnie i choinkowo - 12 miesiąc

To już ostatnie ozdoby frywolitkowe, które wykonałam w ramach Koronkowej zabawy, prowadzonej przez AnięOlę i Justynkę.

Na początku zabawy wykonywałam śnieżynki, dzwoneczki, koszulki na bombki, a teraz na koniec zabawy wróciłam do śnieżynek i dodatkowo wykonałam choineczkę.

Tę śnieżynkę wykonałam według schematu z bloga Robin Perfetti.
Zmniejszyłam jedynie (niewiele) ilość pikotek.


Poniższe śnieżynki, to takie wariacje na temat. 
Ta śnieżynka powstała przez pominięcie części ramienia i przez to jest mniejsza, choć zdjęcia tego nie oddają, bo wykonane w różnym zbliżeniu.
 

Ta śnieżynka, nie tylko ma zmieniony kolor, ale też zmienione ramiona.

 
Ta żółta śnieżynka ma zwiększoną liczbę kółeczek w środku, przez co ma więcej ramion, które także są częściowo zmienione.
 
 
Jednakże te śnieżynki coś łączy.
Czy widzicie te wspólne części?


Wykonałam też choineczkę, którą już kiedyś robiłam, ale tamta gdzieś wybyła. :)
Wzór mi się bardzo podoba, więc pewnie takich choineczek jeszcze trochę kiedyś powstanie.
W choineczce też zmniejszyłam liczbę pikotek w stosunku do pierwowzoru.
 
 
 
I to już koniec ozdób wykonanych w ramach całorocznej zabawy. 
Śnieżynki i choinkę wysyłam do zabawowej żabki u Ani.
 

Bardzo Wam dziękuję - Aniu, Justynko i Olu, za zorganizowanie motywującej i wspaniałej zabawy oraz za przedstawianie super inspirujących propozycji.
 
Na zakończenie wszystkie prace wykonane w czasie zabawy.


I jeszcze baner zabawy.
 

22 komentarze:

  1. Piękne i misterne prace, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolne slicznosci.Piekna galeria powstała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Splociku jak chcesz żeby wszystkie Twoje prace ( śnieżynki choinka ) znalazły się w podsumowaniu, muszą być na jednym kolażu.
    Cudne są wszystkie Twoje frywolne prace, nieustannie podziwiam, a śnieżynki wcale nie muszą być białe, te kolorowe też mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dzięki za uwagę, po prostu zapomniałam dodać, ale już uzupełniłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Swietne podsumowanie zabawy i super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakończenie zabawy, śliczne śnieżynki 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śnieżynki wszystkie. Takie zabawy motywują.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko - dziękuję :)
      Bardzo motywują. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Frywolitkę nieustannie podziwiam, a twoje śnieżynki są cudne, choineczka też mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitkowe prace takie delikatne są:) Wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Tylko koronki robione na drutach mogą dorównać frywolitkowym swoją delikatnością.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękna choinka. Urocze śnieżynki, choć najbardziej podobają mi się białe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Mnie także podobają się białe śnieżynki, ale te kolorowe to efekt wykorzystania resztek nici na czółenkach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń