czwartek, 30 maja 2019

Cztery małe czapeczki

Pisałam wcześniej o akcji ogłoszonej przez Klimju i zrobiłam pierwszą czapeczkę z opisem wykonania.

Później zabrałam się za drugą, ciut mniejszą i po jej wykonaniu stwierdziłam, że ręce i tak będą bolały, więc może jeszcze dwie dorobię i na tym zakończę moją cząstkę tej akcji.
Czapeczki są rozciągliwe ze względu na zastosowany splot ściągaczowy 2x2, który jest bardzo elastyczny.
Różnią się minimalnie wielością i nadają się dla dzieci kilkumiesięcznych ze względu na skład surowcowy.

Czapeczki dotarły już do Justynki, więc przedstawiam je w komplecie.

Taka "czteroczapeczkowa" koniczynka :)))


Według "wzrostu" :)))


W rządku :)))


Czapeczki polecą z innymi czapeczkami na Równik.


6 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, czapki długo posłużą ,mają spore zawinięcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że posłużą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Potwierdzam, czapeczki dotarły już do mnie są śliczne, będą idealne dla dzieciaczków :-) Bardzo Ci dziękuję za dołączenie do akcji, pomimo przeciwności. Wielkie dzięki :-) Uściski przesyłam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Są czasami takie akcje, że nie przeszkadza ból, gdy robi się coś takiego, jak dla Twojej akcji.
      Ja dziękuję Ci za nią, a dzieci i ich mamy podziękują Tobie na swój sposób.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Urocze te czapeczki, takie slodziutkie...
    Akcja godna pochwaly i wsparcie.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Pochwalam takie akcje, chociaż nie zawsze mogę w nich uczestniczyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń