poniedziałek, 27 maja 2019

Majowe zadanie - frywolitka plus

Jako majowe zadanie, Justynka zaproponowała, by frywolitka wystąpiła w parze z inną techniką.
Początkowo miałam w planie połączyć frywolitkę z dzianiną, ale ponieważ dołączyłam do akcji czapeczkowej, to dałam sobie spokój z drutami do drugiego zadania.
Czapeczki zajęły mi więcej czasu niż zakładałam, to na frywolitkę trochę go zabrakło, więc rzutem na taśmę wykonałam kilka kolorowych kwiatków (wykończenie nitek z czółenek) i powstała kartka.
Papier ozdobny (z połyskującą fakturą), wycinanki i frywolitkowe kwiatki, to połączenie scrapbookingu i frywolitki.




Kartkę zgaszam do Justynki.


Kartkę zgłaszam również do Reni


10 komentarzy:

  1. Piękna kartka powstała, z piękną frywolitką + Kwiatuszki frywolne są cudne w każdym połączeniu, a w Twoim szczególnie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Plany się zmieniły, a takie kwiatki robi się szybko, więc kartka powstała "z braku czasu". :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Widzę Splociku że poszłaś tą samą drogą co ja :)kartka wyszła super i zawsze się przyda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Kartka poczeka na odpowiedni czas. :)
      Jeszcze u Ciebie nie byłam, ale pędzę zobaczyć Twoją kartkę z frywolnymi kwiatkami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękna kwiatuszkowa kartka,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i bardzo fajny pomysł na połączenie zabaw:)
    Bardzo dziękuje za udział w zabawach i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      To fajne, że można łączyć zabawy, bo nie zawsze jest czas na wykonanie różnych prac.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń