sobota, 31 maja 2014

MAJ zakochany - tydzień 5 - koniec

I przyszedł koniec Maja Zakochanych, ale na tym się nie kończy..., bo zakochać się można o każdej porze roku, a za rok znów będzie MAJ. :)

Na pożegnanie Miesiąca Zakochanych wykonałam frywolitkowe serduszko w trzech ważnych dla mnie kolorach.

Jak widać to serduszko jest modyfikacją pierwszego, jakie wykonałam na początku Maja Zakochanych.

Jak wykorzystam wszystkie serduszka, to się okaże niebawem, a może ktoś z Was podpowie mi swój pomysł.

W moim splecionym blogu, dziś cytuję fragment piosenki - Zawsze w maju...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/06/01 14:44:09
    kolejny piękny wytwór frywolitkowy, gdzie wykorzystać ? nie wiem, może na karteczki, aplikacja do serwetki,
    -
    splocik
    2014/06/01 15:42:43
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pomysł zapisany mimo, że nie trafiłaś w mój pomysł - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń