czwartek, 1 maja 2014

MAJ zakochany - tydzień 1

Jak daleko sięga moja pamięć  (a to już dość daleko), to nie przypominam sobie, by królował u nas dzień zakochanych (w lutym), ale dokładnie pamiętam, że zawsze był miesiąc zakochanych - MAJ.

Raz w tygodniu, będę pisać w drugim blogu i cytować fragmenty utworów z na temat miesiąca Maja i zakochanych.
Dziś cytuję tam fragment utworu - "Zakochani czekają na maj"

Dodatkiem do każdej notki będzie serduszko - w tamtym blogu szydełkowe, a tu frywolitkowe.


Do wykonania tego serduszka zainspirowało mnie serduszko, które zobaczyłam TUTAJ, gdzie jest także schemat.
Wprowadziłam pewne zmiany (po popełnieniu błędu na początku robótki kolorem czerwonym) i moim wykonaniu serduszko stało się inne.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/05/02 08:22:14
    tak,było tak:w lutym konie,w marcu koty,w kwietniu psy a w maju my.
    piękny tematycznie wątek rozpoczełaś, siedzę obok dużego bukietu bzu(stara odmiana),tak mocno pachnie,jest mi majowo,pozdrawiam,
    -
    splocik
    2014/05/02 15:44:06
    Urszula97 - masz rację, tak się mawiało, ale zapomniałaś o styczniu. :)
    Co było w styczniu, kto pamięta?
    Stare odmiany bzu bardzo intensywnie pachną - mam je na działce, ale mam też nowe odmiany pełnego bzu i ten też pachnie bardzo pięknie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga
    2014/05/04 20:50:03
    Cudne! Hmm frywolitkowe, może kiedys i ja się porwę hiihi. Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2014/05/05 07:53:07
    Gaga - dziękuję :)
    Porwij się, jak najszybciej. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2014/05/05 19:47:08
    w styczniu Splociku to chyba były słonie,pozdrawiam,
    -
    splocik
    2014/05/06 07:41:38
    Urszula97 - :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń