poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ażurowe kapturki na krzesła

Zostałam poproszona o wykonanie takich kapturków, które można nałożyć na oparcia krzeseł.
Najpierw otrzymałam przykład i informacje odnośnie oczekiwań, później padły moje propozycje wzorku ażurowego.
Taka krótka wymiana zdań i w końcu wzorek został wybrany.

Wykonałam kapturki wzorkiem, który zmodyfikowałam, a którego podstawą był opisany ażurek, który opisałam i nazwałam Kropki.

Skończonym kapturkom zrobiłam sesję foto na poduszkach.

Najpierw na ciemnym tle - nawet ładnie prezentuje się ten wzorek.


Później nałożyłam kapturki na poduchy z jasnym atłaskiem - też fajnie wyglądają.



Do kapturków dorobiłam serwetkę, która może być naszyta na małą poduszeczkę i wówczas wzorek uwypukli się dając efekt wianka serduszek.



Gdy to wszystko było gotowe, wysłałam paczuszkę do Koleżanki, która zrobiła kapturkom sesję zgodnie z ich przeznaczeniem.
Zdjęcia z tej sesji przysłała mi mailem, abym mogła umieścić je w tej notce.

Oto prawdziwe przeznaczenie ażurowych kapturków.
Na zdjęciach wpisałam adres strony Koleżanki, dla której kapturki wykonałam.





Jeszcze małe zbliżenie.


Dekoracje i inne wyroby, Koleżanka przedstawia na swojej stronie.
Ta dziewczyna ma kopalnię pomysłów, którymi zawsze zaskakuje... bardzo pozytywnie. :)
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła podziwiać Jej kolejny, zrealizowany fantastyczny pomysł, tym razem z udziałem moich kapturków.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    magnolia
    2014/04/22 13:51:17
    super kapturki niby dekoracja krzesla ale mnie najbardziej podoba sie ich fotka na ciemnej poduszce fajnie to sie prezentuje ;)
    moze i ja zrobie takie odzienie moim poduchom kanapowym ;)
    pozdrawiam serdecznie magnollia;)
    -
    splocik
    2014/04/22 15:13:13
    Magnolia - dziękuję :)
    Miło mi, że podoba się Tobie również pomysł zastosowania kapturków na poduszkach.
    To taki fajny sposób na "odzienie" poduszek bez dodatkowej roboty z zapięciami - czy na zamek, czy na guziki, zatrzaski, czy co tam jeszcze.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2014/04/22 15:55:59
    pomyślałam na krzesła,takie eleganckie ? ale na takie krzesła super kreacja,
    -
    splocik
    2014/04/22 20:00:14
    Urszula97 - widzisz, wszystko zależy od tego, jak i gdzie dany wyrób zostanie zastosowany. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2014/04/24 22:03:42
    Kpturki wyszły przepięknie,a w wersji docelowej... aż zabrakło mi słów. rewelacja! Piękna praca Splociku.

    Anka
    -
    splocik
    2014/04/25 17:03:46
    Hrabino - dziękuję :) Wersję docelową przedstawiła Koleżanka, dla której kapturki wykonałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń