środa, 2 kwietnia 2014

Komplet cieniowanych serwetek

Część serwetek zrobiłam dużo wcześniej i po prostu czekały na ukrochmalenie, dwie malutkie powstały teraz.


Cztery serwetki wykonałam jakiś czas temu, ale dobrze, że nie skusiłam się na jeszcze dwie.
Dlaczego?

Otóż, po zrobieniu czterech wiatraczkowych serwetek, odłożyłam je z powodu innej pracy do wykonania na określony termin.
Później, gdy wróciłam do tych wiatraczków, wpadłam na pomysł, by najpierw zrobić większą serwetkę , a potem zdecydować, czy powstaną jeszcze dwie małe serwetki do kompletu, czy komplet zakończyć na czterech małych i jednej dużej.

Oto te cztery serwetki.


Gdy robiłam dużą serwetkę, cały czas, szczególnie pod koniec dziania, zastanawiałam się, czy rozwijać motyw dalej, czy kończyć, by nie zabrakło nici.
Nie chcąc dokupować nici, postanowiłam zakończyć dużą serwetkę, a z tego, co mi zostało, zrobiłam dwie maluśkie serwetki.
Te maleństwa wykonywałam równolegle po dwa okrążenia, tak, by zakończyć je w takim samym momencie.


Komplet serwetek, mimo różnego zakończenia brzegowego, łączy środkowy motyw wiatraczka.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    magnolia
    2014/04/02 07:34:43
    komplacik wiatraczkowy sliczny i to w trzech rozmiarach min,i midi i maxi ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    3nereida
    2014/04/02 11:53:06
    Bardzo pomysłowe zastosowanie tego samego wzoru . Piękne .
    -
    splocik
    2014/04/03 08:17:11
    Magnolia - dziękuję :) Tak wyszło - bez planowania :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/04/03 08:19:08
    3nereida - dziękuję :)
    Lubię czasami stosować fragment wzoru w różnych wyrobach, co sprawia, że są inne, ale coś je łączy.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Eriss266
    2014/04/03 13:04:43
    Śliczny komplecik. Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/04/03 20:15:14
    Eriss266 - dziękuję :) Tak sobie kombinowałam i takie coś mi wyszło.:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń