środa, 26 marca 2014

Cieniowana już w użyciu

Powoli dobrnęłam do końca i serwetka już jest w użyciu, a wygląda tak, jak na poniższym zdjęciu.

Najpierw musiałam spruć kilka okrążeń, ponieważ popełniłam błąd, ale na dobre to wyszło.
Trochę musiałam nagimnastykować się przy przejściu z wiatraczka we wzorek i żeby odpowiednio podzielić oczka, więc znów potrzebowałam spruć kilka okrążeń.
Po podzieleniu oczek w każdym ramieniu wiatraczka, dalszy wzorek tworzyłam na bieżąco, przyglądając się temu, co wychodziło po każdym okrążeniu.





3 komentarze:

  1. Piękne serwetki. Podziwiam, szczególnie że nigdy nie robiłam serwetek na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Ja długo nie zabierałam się za robienie serwetek na drutach, ale widocznie musiałam dojrzeć do tego tematu. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: magnolia
    2014/03/27 07:21:22
    Serweta sliczna i kolorek miodzio ;)
    polaczenie wiatraczka ze wzorkiem sliczne warto bylo sie gimnastykowac z tymi rzedami ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    splocik
    2014/03/27 07:49:06
    Magnolia - dziękuję :)
    Nie byłam pewna do końca, czy to się uda, ale udało się. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Eriss266
    2014/03/27 19:57:49
    Prześliczna serweta a kolorek w sam raz na Wielkanoc :) Pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2014/03/28 07:41:23
    Eriss266 - dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2014/03/30 15:00:09
    elegancka, kolejny nowy wzór, serwetka spokojna, klasyczna,podoba mi sie,
    -
    splocik
    2014/03/31 08:53:51
    Urszula97 - pięknie dziękuję. :) Miło, że się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń