środa, 13 listopada 2013

Płaski aniołek frywolitkowy

Zrobiłam frywolitkowego aniołka i nie mam pojęcia, czy będzie następny.
Może będzie..., ale inny.

Teraz robię wiele rzeczy na raz - na drutach coś kończę, wyszywać zaczynam (udział w dwóch zabawach), kartki trzeba zrobić..., więc na frywolitkowanie mało czasu zostaje.
Jednak cokolwiek robię innego, to jako przerywnik, parę węzełków zawiążę i tak powoli zawsze coś powstanie.

Do wykonania aniołka zainspirował mnie ten, którego zobaczyłam gdzieś w sieci poszukując zupełnie czegoś innego.

Wykonałam aniołka bez schematu, jedynie na podstawie fotografii, więc raczej nie jest on dokładnie taki sam.
Mój aniołek jest troszkę inny, a różnica polega na tym, że sukienka ma 4 fałdy, a więc o jedną mniej niż u aniołka napotkanego w sieci. 




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    magnolia
    2013/11/13 20:09:00
    sliczniutkie frywolenie podziwiam wszystko hurtowo ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    Motylek73
    2013/11/13 20:58:41
    Aniłek śliczny! Podziwiam! Także to, że na podstawie zdjęcia potrafisz coś takiego zrobić - nie każdy posiada taki dar.

    Pozdrawiam cieplutko w ten listopadowy dzień,
    Motylek
    -
    splocik
    2013/11/15 17:13:42
    Magnolia - dziękuję hurtowo :)))

    Motylku - dziękuję :) Wiesz, że ja lubi e takie wyzwania. :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń