sobota, 30 listopada 2013

Poprawiłam serwetkę

Pisałam o tej serwetce, że wychodziło za dużo oczek w płatkach kwiatowych.

Wyglądało to tak:



Musiałam spruć to, co było zrobione i przerobić, korygując schemat w odpowiednim miejscu.

Po poprawieniu, serwetka odleżała sporo czasu (od wiosny) do dziś, bo nie miałam już ochoty na nią patrzeć.
Jeszcze było kilka oczek za dużo, ale po ukrochmaleniu i napięciu serwetki nadmiar oczek zniknął, jak widać na poniższej fotce.

Serwetka ma średnicę prawie 60 cm i na tej fotce ma bardziej naturalny kolor.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/11/30 20:18:13
    jest przepiękne, a kolorek śliczny,jakby słoneczko zaświeciło,pozdrawiam,
    -
    splocik
    2013/12/02 16:05:51
    Urszula97 - dziękuję :) A słoneczko dziś rzeczywiście u mnie zaświeciło. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń