piątek, 22 listopada 2013

Czapka workowata

Zrobiłam (na prośbę) czapkę workowatą.
Zastosowałam (na prośbę) ażur, ale niezbyt "dziurawy". Jest to jeden z wzorków liściowych.

Niestety nie miałam modela, a miś przewracał się pod ciężarem czapki, więc fotka jest "na płasko". :)
Dobrego światła też nie miałam, więc fotka trochę taka sobie - mało ostra.


Do kompletu zrobiłam (bez prośby) abrazo.
Do wykonania ozdobnego dołu wykorzystałam ten sam motyw liściowy, ale w większym rozmiarze.
W części, która najczęściej jest wykonywana gładkim splotem dżersej, wykonałam przemiennie drobne "kwiatki".


W komplecie prezentują się tak:


Na komplet wyszło 30 dag włóczki Shetland Bene Nati - 60% wełny, 40% akrylu.
Wykonałam na drutach nr 3,5 (zalecane 4) - luźno robię.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/11/22 18:01:16
    komplecik cudowny, niestety moje zdjęicia też brzydkie, pozdrawiam.
    -
    splocik
    2013/11/23 14:07:39
    Urszula97 - dziękuję :) Jesienią i zimą trudno robi się zdjęcia przy dziennym świetle, a sztuczne przekłamuje kolory.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    bean-b
    2013/11/24 16:17:09
    Śliczny komplet :) abrazo z brzegiem listkowym wygląda pięknie :)
    -
    splocik
    2013/11/26 19:58:57
    Bean-b - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń