niedziela, 13 października 2013

Zafrywolitkowałam się i już...

Wpadłam w wir frywolitkowania.
Na ten czas są to śnieżynki / gwiazdeczki w ilości większej niż pojedyncze egzemplarze.




Powyższe wzorki bazują na podstawowym, który jest na pierwszej fotce.
Urozmaiceniem jest tylko to, co zmienia się na łuku.

Będzie w tym roku choinka szydełkowo - frywolitkowa.

Podjęłam próbę wykonania choineczki, jaką zobaczyła gdzieś w necie, przeglądając strony z frywolitkami w poszukiwaniu inspiracji.

Próbna choineczka wygląda tak (troszkę krzywa jest), ale następne będą nieco zmienione, a bazą będzie ta, którą widać na fotce.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/10/13 11:16:59
    jestem w szoku, gwiazdki są cudowne, każda równiutka a z choinką sobie poradzisz, choinka będzie wspaniała,
    -
    magnolia
    2013/10/13 11:39:56
    cudowne ,sliczne zafrywolitkowanie gwiazdeczki sa urocze ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    aniam1009
    2013/10/13 11:44:46
    Śliczniusie gwiazdki, i jak dużo :)) Będzie cudna choinka :))
    -
    splocik
    2013/10/14 08:21:10
    Urszula97 - dziękuję :)
    Choinka jest próbka, więc na pewno następna bedzie zmieniona.

    Magnolia - dziękuję :)
    Nie wiem, czy rozwinę się frywolitkowo, ale na dziś podoba mnie się frywolitkowanie.

    Aniam1009 - dziękuję :)
    Choinka będzie dopełniona frywolitkowymi ozdobami, bo i ta już sporo mam tych szydełkowych.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2013/10/16 22:27:25
    To widzę, że na twoją choinkę w tym roku spanie nowy, frywolitkowy, śnieg! I jaki ładny!
    Motylek
    -
    splocik
    2013/10/18 17:01:11
    Motylku - masz rację, spadnie śnieg frywolitkowo - szydełkowy i gęsto obsypie choinkę. :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń