poniedziałek, 25 lipca 2011

Abrazo/otulacz z drutów zdjęty

Całkiem fajnie robi się ten szal :)))

Pogoda szarobura sprzyja drutowym robótkom i tak oczko za oczkiem - szybko mi to poszło :)


Jeden szal skończony i już drugi rozpoczęty.
Na fotce, Abrazo jest w stanie luźnym, znaczy przed napinaniem, którym zajmę się po skończeniu drugiej sztuki.

Pierwszy szal zrobiłam dokładnie według wskazówek, ale robiłam na drutach cieńszych niż powinnam, przez co oczka są mniejsze, ściślejsze, a dzianina jest mniej "dziurawa" i cały szal jest ciut mniejszy od projektowanego.

Uformowany szal pokażę po skończeniu i uformowaniu drugiego.
W drugim szalu dodam coś od siebie, ale teraz o tym sza...
No i już mam pomysł na trzeci... - własnej wersji :))))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: Ola,
    2011/07/26 18:02:25
    Proszę, proszę proszę o jakieś instrukcje w przyszłości. :D Swoją drogą wszystkie Twoje wyroby zasługują na opisy wykonania ;)
    Pozdrawiam gorąco z mokrej Warszawy.
    -
    urszula97
    2011/07/26 21:28:16
    Ale poszło akordem,tempo niesamowite.
    -
    Gość: violaslomka
    2011/07/27 12:41:24
    Bardzo ładny a po blokowaniu to dopiero będzie cudo .
    -
    hrabina.ee
    2011/07/27 13:18:07
    no po prostu podziwiam!!! trzeba mieć pasję i zacięcie. u mnie tego brak.
    Splociku, dziękuję za życzenia, do których nie dotarłam niestety:( izabela w trakcie pracy na kompie poleciała myszką i usuneła mi mail; wiem tylko, ze była tam kartka od ciebie, tyle zdołałam odczytać i... poszło! W kazdym razie dziękuję:))

    Anka
    -
    fusilla
    2011/07/28 21:30:22
    Dopiero dziś sprawdziłam pocztę!
    Dziękuję Tobie i Twojej Drugiej Połowie! :-)))))
    -
    aneladgam
    2011/07/28 22:16:22
    Podoba mi się nazwa :) Wiesz, że "abrazo" oznacza "uścisk, objęcie ramionami"? :)
    -
    splocik
    2011/07/31 16:33:55
    Ola - czasami robię pierwszą rzecz według dostępnego opisu, ale wiele rzeczy robię albo z głowy albo opierając się na fotkach, bądź opisach już wcześniej wykorzystanych.

    Urszula97 - to chyba wpływ pogody odpowiedniej dla drutów (ciągle pada) - przynajmniej w moim przypadku :))

    Violaslomka - dziękuję :) Po napięciu/ blokowaniu - się okaże :)))

    Hrabina - u iebie raczej brak czasu :)) Dziewczynki potrafią zorganizować Ci czas :)))
    Wysłałam drugi raz i dziękuję za kartkę zwrotną - śliczna :)

    Fusilla - przyjemność po naszej stronie :))

    Aneladgam - miło mi :) Dziękuję za objaśnienie :)
    Wiesz - nie wiedziałam, ale to by się zgadzało, bo ten szal jest do otulania/obejmowania ramion :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń