wtorek, 19 lipca 2011

Pierwszy z paskami już jest

Wiem, że w takich małych rzeczach jest mało szycia, ale ciągle coś mi przeszkadzało.
A to jakieś pilne sprawy do załatwienia, a to jakieś odwiedziny moje gdzieś tam albo kogoś u mnie, a to szydełko ciągle wpychało się na pierwsze miejsce i tak zleciało, a czas się skurczył.
Uroczystość obchodów PIERWSZEJ rocznicy życia MALUSZKA tuż, tuż, a jeszcze zapakować i wysłać być może trzeba będzie, bo jazda pod znakiem zapytania stoi :))

Jestem pewna, że nikt z bliskich Maluszka (roczniaka) nie zagląda do moich blogów, więc mogę pokazać pierwszy komplet wybrany ze wszystkich kawałków, o których pisałam wcześniej.
Do tego (mniejszego) kompletu wybrałam:

- spodenki

- kamizelkę

- muszkę

To było  z osobna, a teraz w komplecie


Mam tylko nadzieję, że nie będzie za mały, bo Maluszek rośnie, jak ma drożdżach :)))
O ile kamizelka może być chwilowo dłuższa, o tyle spodenki mogą być lada moment  bermudkami :)))

Z pozostałych kawałków będzie drugi komplet - większy :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2011/07/19 22:16:20
    Śliczny komplecik, a nie za cieplutki on troszkę na lato?
    -
    baabcia
    2011/07/19 22:23:16
    smutna wiadomość o Bag Lady
    -
    urszula97
    2011/07/20 09:17:08
    Milusie i eleganckie,mały brzdąc w muszce to kawaler.
    -
    splocik
    2011/07/20 10:18:24
    Aneladgam - dziękuję :) To komplecik na chłodniejsze dni lata, bo od Anki - chłodne noce i poranki :)

    Baabcia - dziękuję za wiadomość.

    Urszula - dziękuję :) Tak to duży kawaler :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń