piątek, 26 listopada 2010

Prościutki naszyjnik nr 8

Niedawno, gdy robiłam coś małego na drutach, zamieściłam fotkę i zadałam pytanie: co z tego będzie?.
Odpowiedzi było sporo, a wybrana została tylko jedna osoba.

Minęło trochę czasu, po małym zdarzeniu uniemożliwiającym mi pracę z drutami, a także wiązanie węzełków.
Po tym czasie wykonałem naszyjnik - wisiorek dla wybranej osoby.
Ponieważ osoba ta lubi zapalić cygaro bądź fajkę, lubi kawę i herbatę, wpadłam na pomysł wykonania naszyjnika/wisiora z cieniowanej bawełny, której kolorystyka ma w sobie trochę brązowego cygara, cybucha fajki i trochę kawy cappuccino.


Barbaratoja, to dla niej ten naszyjnik, już go otrzymała i wiem, że spodobał się.

Naszyjnik jest skromny, a jego wykonanie dość proste, ale trzeba poświęcić trochę czasu na wiązanie węzełków.

Do wykonania naszyjnika zastosowałam tylko dwa podstawowe rodzaje węzłów - płaski i falisty.

Po wykonaniu płaskimi węzłami tasiemki odpowiedniej długości, wmontowałam płaski, panterowaty koral.
Następnie wykonałam po kilkanaście węzłów falistych, po czym zebrałam wszystkie nitki w jednym, okrągłym koralu, pod którym związałam wszystkie nitki węzłem przez rękę.
Przycięłam końce nitek i wisior gotowy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zula-z
    2010/11/26 22:15:14
    Super naszyjnik :)
    Pozdrawiam
    -
    barbaratoja
    2010/11/26 23:37:50
    Naszyjnik jest naprawdę śliczny, trzeba było mnie widzieć jak wertowałam szafę sprawdzając do czego najbardziej będzie pasował. Jeszcze raz dziękuję!
    -
    splocik
    2010/11/27 14:27:52
    Zula-z - dziękuję ślicznie :)

    Barbaratoja - przecież napisałam, że najbardziej pasuje do Twojego cygara i kawki :)
    Miło mi, że sprawiłam Ci radość :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń