poniedziałek, 12 października 2009

Gdy jedno leży, to drugie...

Gdy jedna robótka leży, bo "Utknęłam!!!", to drugiej przybywa.

Przez brak włóczki "Baśki" leży to, co robię na drutach, ale nie ma tego złego - inna robótka przejmuje pałeczkę.
Zajęłam ręce makramą.
W miarę przybywania węzłów, coraz bardziej ukazywał się wzorek z cieniowanych nitek.
Pasek makramy wykonałam węzłami żeberkowymi, a końce nitek węzłami spiralnymi.

To, co wyszło, bardzo mi się podoba.


Teraz pozostało mi tylko coś z tym paskiem zrobić...
Jednak pasek poleży kilka dni i nabierze mocy, bo wpadł mi kolejny pomysł na robótkę z drutami w roli głównej.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    tayton
    2009/10/12 21:06:56
    splociku mnie też się bardzo podoba :-)
    -
    splocik
    2009/10/13 19:31:23
    Tayton - dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2009/10/13 19:52:31
    Nareszcie udało mi się wejść do Ciebie! Pozdrawiam cieplutko!
    -
    splocik
    2009/10/13 20:54:27
    Fusilla - jak to? Przecież nie nic złego nie zrobiłam?
    Machałam nawet do Ciebie łapką, gdy jechałaś - widziałaś?
    Cieszę się, że wstąpiłaś tu na chwilkę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2009/10/15 18:47:02
    Ja dopiero tutaj, po zainstalowaniu firefoxa mogę Cię odwiedzać. Przez IE się nie dało. Net strasznie tu wolny i kapryśny.
    -
    gaga1957
    2009/10/16 11:19:02
    Baaaaardzo mi się podoba, bo to moje kolory. Ciekawa jestem jakie znajdzie przeznaczenie. Niech ta włoczka szybko się znajdzie bo nie dam sie skusić makramie. Narazie z wiekim zapalem haftuję. Buziaki kusicielko.
    -
    splocik
    2009/10/17 09:41:50
    Fusilla - czyli, co kraj, to obyczaj, sprawdza się :) Cieszę się, że przeszkody zostały pokonane :)

    Gaga - ostatnio, każda rzecz musi odleżeć, zanim zostanie wykończona, więc z tym nie będzie inaczej. Na włóczkę raczej nie ma widoku, więc będzie rozwiązanie alternatywne.
    Cieszę się, że haftujesz :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    anilatu
    2009/11/06 20:54:26
    Splociku najmilszy! Zwracam się do Ciebie z nieśmiałą prośbą, abyś zrobiła nieduży kursik makramy dla choćby jednej robótki... Jeżeli znajdziesz czas, oczywiście... Patrzę na Twoje arcydzieła i ślinka mi cieknie, a nigdzie nie potrafię znaleźć opisu wykonania makramki. Najtrudniej jest przecież zacząć... potem po każdym malutkim sukcesie idzie łatwiej ;-) Pozdrawiam gorąco wszystkich ;-)
    -
    splocik
    2009/11/07 15:07:20
    Anilatu - postaram się coś przygotować, ale lista oczekujących na odpowiedzi wydłuża się, więc proszę o cierpliwość :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: anilatu
    2009/11/07 18:21:07
    Dziękuję, Splociku :-) Bedę czekać. Powodzenia w robótkowaniu i miłego weekendu. Pa ;-)
    -
    splocik
    2009/11/12 15:20:52
    Anilatu - dziękuję :) Gdyby czekanie było zbyt długie - puść maila z przypomnieniem :) Pamięć ulotna jest :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń