środa, 4 marca 2009

Trochę tęsknię


Patrzę na druty z rozpoczętą robótką (serwetką) i tak mi tęskno do nich.
Kontuzja ręki nadal nie pozwala mi gimnastykę z drutami.
Mam zaplanowane wykonanie kilku serwetek, ale zapewne będzie ono połączone z relaksem na działce.

Serwetka, którą zaczęłam robić, w pewnym momencie zaczęła sprawiać problem.
Właściwie źle napisałam, to nie serwetka sprawiała problem, ale opis jej wykonania.

Przytrafił się w opisie jakiś błąd, który uznałam za typowy (pomyłka przy przepisywaniu lub w druku).
Naniosłam poprawkę i wykonałam rządek do końca, potem kolejny rządek.
Jednak przy następnym rządku sytuacja powtórzyła się.
Znów naniosłam poprawkę i przerobiłam rządek do końca.
Gdy jednak błędy zaczęły się mnożyć z każdym kolejnym rządkiem wzoru, moja cierpliwość dobiegała kresu.
Machnęłam ręką i zamiast spoglądać na opis, patrzyłam na zdjęcie serwetki i tak dobrnęłam do momentu, który uwieczniłam na zdjęciu.



Już wiem, że serwetka, która mi tak bardzo spodobała się, że nawet chciałam nadać jej nazwę związaną z kolorem wybranym do jej wykonania, będzie miała inne zakończenie.
Tym samym będzie inną serwetką, niż ta z gazety, która wpadła mi w oko.
Do tematu tej serwetki wrócę, gdy ręka pozwoli ją skończyć.

Ponieważ nie mogę usiedzieć nic nie robiąc, spaceruję po necie, zaglądam tu i tam, a bywa - wtrącę słówko.
Dopóki będzie trwać przerwa w robótkowaniu, popiszę trochę o innych tematach związanych z drutami.
Trochę o splotach, trochę o..., ale nie będę uprzedzać.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    persjanka
    2009/03/05 07:29:17
    oj..zycze jak najszybszego powrotu do sprawnosci..ale najwazniejsze,ze jestes..piszesz i zagladasz:)..zbierze sie w tobie tyle energi,ze szydelko bedzie blyskac w twej doni jak do niego wrocisz...pozdrawiam ania
    -
    alla-alla
    2009/03/05 10:31:29
    wracaj szybko do zdrowia !!! chcę podziwiać Twoje piękne serwetki :) wszak to nie moja działka, w Twoim wykonaniu są to cuda!
    przecież nie musi być identyczna serwetka jak w gazetce, Twoja będzie ładniejsza ;)
    ala
    -
    splocik
    2009/03/05 20:54:47
    Persjanka - dziękuję bardzo :) Mam taką nadzieję, że energii przybędzie wraz z promieniami słoneczka.

    Alla-alla - ślicznie dziękuję :) Ja zwykle wprowadzam drobne zmiany w wykonywanych serwetkach, ale niektóre robię dokładnie takie, jak w projekcie. Ta właśnie spodobała mi się w postaci pokazanej na zdjęciu w gazecie. Może w innym czasie do niej wrócę, ale gdy ręka pozwoli, skończę ją według własnego pomysłu.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: violaslomka,
    2009/03/06 15:32:35
    I ja życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia , podziwiam twoje zdolności w tworzeniu i przerabianiu wzorów serwet drucianych.Pozdrawiam.
    -
    urszula97
    2009/03/06 20:16:54
    Ale Ci wzieło rękę nie na żarty,zdrowiej,współczuję,napewno strasznie Cię korci i ciągnie do kombinacji i wariacji szydełkowych.
    -
    splocik
    2009/03/07 11:34:09
    Violaslomka - dziękuję ślicznie za miłe słowa:)

    Urszula - dzięki za ciepłe słowa :) Oszczędzam rękę - dawniej było gorzej, bo nie mogłam utrzymać szklanki - pustej.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2009/03/08 17:49:18
    Nie forsuj ręki! Cierpliwie czekaj, aż wydobrzeje!
    A ja niecierpliwie czekam na te inne porady, których bardzom ciekawa!
    Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2009/03/10 07:36:24
    Fusilla - o rękę dbam, a wpisy przygotuję niebawem.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: ,
    2009/03/10 23:33:34
    Dawno tutaj nie zaglądałam a widzę mnóstwo prześlicznych serwetek, stylowych i na pewno nadających wnętrzu mnóstwo ciepła i niepowtarzalnego klimatu... Życzę ci szybkiego powrotu do formy Splociku, ponieważ oglądanie Twoich prac jest, nie tylko dla mnie, chwilą cudownego relaksu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2009/03/11 15:32:06
    Miły gościu - szalenie miło mi, że zajrzałaś po przerwie. Dziękuję za sympatyczny komentarz i życzenia.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    czarciik
    2009/03/15 09:32:29
    Strasznie mi przykro z powodu ręki, ale pomyśl że jak ona teraz wypocznie i odpowiednio wydobrzeje, to potem będzie szybciej dziergać :), tego Ci życzę szybkiego powrotu do zdrówka.
    -
    splocik
    2009/03/15 11:13:59
    Czarciik - dzięki bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    katarzyna2466
    2011/01/17 19:37:11
    Zazdroszczę Ci tych serwetek są piękne. Pozdrawiam i muszę dodać , że to pierwsza strona internetowa a raczej pierwszy blog gdzie uzyskałam tyle wiadomości i tyle kursów w tak dobrym wydaniu pozdrawiam
    -
    katarzyna2466
    2011/01/17 19:37:24
    Zazdroszczę Ci tych serwetek są piękne. Pozdrawiam i muszę dodać , że to pierwsza strona internetowa a raczej pierwszy blog gdzie uzyskałam tyle wiadomości i tyle kursów w tak dobrym wydaniu pozdrawiam
    -
    splocik
    2011/01/18 08:37:13
    Kaarzyna2466 - Dziękuję za miłe słowa :) Zachęcam do lektury moich blogów i robienia serwetek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń