wtorek, 28 sierpnia 2007

Krótka chwila i jest bucik

Zrobiłam go wczoraj wieczorkiem oglądając ulubiony program.


Wykonałam je wyłącznie na podstawie zdjęć znalezionych na TEJ STRONIE ponieważ (jak już kiedyś pisałam) nie jestem za "pan brat" z językami, ale za to mam wyobraźnię.

Muszę przyznać, że dla kogoś robiącego wyłącznie z opisów problemem może być formowanie palców i pięty, ponieważ trzeba odpowiednio dodawać i ujmować oczka.

Ten bucik robiłam na próbę z grubej włóczki, więc jest on dość duży - długość stopy wynosi 15 cm.
Gdy zacznę robić buciki do kompletu, który dzidzia już nosi, poczynię odpowiednie poprawki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    izuss1
    2007/08/28 09:24:19
    no świetny jest!
    a można liczyć na jakiś opis? choćby pobieżny? ja ani nie jestem językowa ani nie mam takiej wyobraźni jak Twoja :)
    a w lutym po raz kolejny zostanę przyszywaną ciocią, więc byłoby jak znalazł
    pozdrawiam - iza
    -
    splocik
    2007/08/28 09:45:26
    Izuss - dzięki. Wszystko po kolei, ponieważ przerwa zrobiła swoje i nazbierało mi się parę tematów, wiec muszę ustalić jakiś porzadek.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    makneta
    2007/08/28 09:54:30
    Splociku, ostatnio zupełnie nie miałam czasu do wędrówek po blogach. Spojrzałam na razie tylko na pierwszą stronkę, a tutaj taki słodki sweterek dla maluszka i świetny bucik. Twoja wersja słodziaka też niczego sobie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Makneta
    -
    motylek73
    2007/08/28 18:00:23
    Ostatnio oglądałam takie buciki na stronie brooklyntweed (zrobił je na podst, stronki z której ty korzystałaś) i się w nich zakochałam. Oczekują swojej kolejki na mojej liście rzeczy do zrobienia. A ponieważ u moich sąsiadów w piątek pojawiła się maleńka istotka, więc nawet mam dla kogo je teraz zrobić! A kiedy zaprezentujesz cały komplet tzn. sweterek, spodenki i buciki?

    OdpowiedzUsuń